• De stelling van vandaag luidt:
    Mensen met opvallende piercings/tattoo's proberen bewust andere mensen af te schrikken met de manier hoe ze overkomen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Wie du mir, so ich dir.

    Gewoon gelul xD
    Ik heb zelf geen tatoeage of piercing maar ze doen het gewoon omdat ze het mooi vinden denk ik. Mijn vriendin vind het eng en dat vind ik echt raar want je kent die persoon helemaal niet.

    Blessed schreef:
    Oneens, die mensen doen dat omdat ze dat zelf mooi vinden.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    oneens, dat doen ze omdat ze dat mooi vinden


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Onzin. Ik heb een neuspiercing + lippiercing omdat ik het gewoon geweldig vind :'D En niet om mensen af te schrikken.


    Sometimes it's best not to care.

    oneens. die mensen doen dat omdat ze het mooi vinden! en als mensen dat afschikt, dan moeten ze dat zelf weten, als het een heel lief meisje is, die iedereen help bijv. dan hoeft dat door een tatoe of piercing niet meteen anders te zijn!

    oneens.
    als je een tattoo neemt is dat omdat je het mooi vindt..


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Helemaal oneens. Dat is omdat ze het mooi vinden, niet om iemand af te schrikken.


    Oneens.
    Volgens mij doen ze het omdat ze het mooi vinden -a-


    How y'all doin'?

    tatoo's zijn mooi bij mensen met een lijn vind ik hor want als je dik ben gaat al dat vet er op

    bullshit

    Poseidon schreef:
    Hahaha. Wat een gelul. Ze doen het omdat ze het mooi vinden, lijkt me?

    Tuurlijk doen ze dat (:

    Voiceless schreef:
    Oneens. De meeste tattoo's hebben een betekenis en piercings neem je omdat je het mooi vindt.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik ben het er niet mee eens. De meeste mensen nemen piercing en/of tatoeages omdat ze het mooi vinden. Zo heb ik ook een piercing omdat ik het mooi vindt. Maar het kan misschien ook zijn dat mensen juist piercings en tatoeages nemen zodat mensen juist denken dat ze NIET verlegen zijn terwijl ze dat wel zijn, op die manier geeft hun look hun een masker. Maar dat is maar met niet zoveel mensen. De meeste om de sier en mooiheid.


    Concentreer je op de mensen van wie je houdt, niet die je haat!

    ligt eraan maar ik zou dat doen omdat ik dat zelf mooi vind!


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Jezus, nee, oneens.


    I live for the applause, you will die for it.