• De stelling van vandaag luidt:
    Mensen met opvallende piercings/tattoo's proberen bewust andere mensen af te schrikken met de manier hoe ze overkomen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Wie du mir, so ich dir.

    Oneens.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    dat weet ik niet, mischien vinden ze het wel gewoon mooi. ik ben het er niet mee eens, maar ook niet mee oneens.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Guyana schreef:
    De meeste doen het gewoon denk ik omdat ze het mooi vinden? Of voor een betekenis...


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    oneens


    Ivar Oosterloo.

    Eens en ook weer oneens. Eens als het zo'n personen zijn vol met tattoo's en piercings. Dat zeg ik omdat ik het eng vind. Voor de rest oneens.


    Keep on smiling

    euh, nee? Mijn vader staat van top tot teen vol met tattoo's maar is wel één van de grote bazen bij Brabo (iets aan de haven) dus ik denk niet dat mijn papa de bedoeling heeft om zijn collega's af te schrikken. Mijn vader bedekt wel al zijn tattoo's (buiten die in zijn nek en op zijn hand, die kun je nu eenmaal niet bedekken) maar dat vind ik normaal.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2010 - 13:03 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Echt niet. Die doen het omdat ze het zelf mooi vinden, is niet mis mee toch?

    Pure bullshit.

    Oneens.


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind.

    Desperation schreef:
    Echt niet. Die doen het omdat ze het zelf mooi vinden, is niet mis mee toch?


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Nop


    Life is hard and then we die

    Oneens, er zullen misschien een paar gevallen zijn die dat doet, maar de meesten doen het toch echt omdat ze het mooi vinden.


    You are beautiful, you are love.

    Nirvana schreef:
    Bullshit


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Voiceless schreef:
    Oneens. De meeste tattoo's hebben een betekenis en piercings neem je omdat je het mooi vindt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Oneens. Dan zouden jullie nu namelijk ook zeven kleuren in je broek moeten schijten van mij. :'D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell