• Ik ben net terug van de film, The Last Airbender. Iedereen hier zegt dat het een kei goeie film is, nou... :')
    Vet slechte casting. Zuko moest meer agressiever zijn, en niet alleen maar emotioneel. Diegene die juist getint moesten zijn, zijn blank haha. Katara's actrice... dat is Katara gewoon niet.
    De film was véél te snel. 30 seconden waren ze daar, en toen opeens weer daar. Ging veel te snel. Iroh, ook slecht gecast. Ik had gehoopt op een oude funny fat guy :c

    Wat vonden jullie ervan? :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vond er eerlijk gezegt, bijna niks aan. Verspilling van je geld. Alleen appa was leuk. ;x


    @monsterrrr.

    Ik heb de film nog niet gezien. Maar het lijkt me eerlijk gezegd wel leuk :3

    EA schreef:
    Ik heb de film nog niet gezien. Maar het lijkt me eerlijk gezegd wel leuk :3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    EA schreef:
    Ik heb de film nog niet gezien. Maar het lijkt me eerlijk gezegd wel leuk :3


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ik vond het inderdaad ook te snel gaan vergeleken met de series van tv maar Iroh heeft het wel mooi gemaakt alleeen vind ik het jammer dat de vuurmeesters niet zelf vuur konden maken. en ik hoop in deel 2 te zien hoe goed azula is en ook een goed verhaal in basingse met long feng

    Ik ben vanmiddag gegaan en ik deel je mening. Ik miste ook de grappige soka. En ik vond dat Aang een rotkop had. En ik vond al die spastische bewegingen echt gewoon verschrikkelijk. Daarbij zat er ook nog eens een irritant rotjoch tegen me stoel aan te schoppen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik vond het echt een crackfilm :') Slecht geacteerd, slecht verhaal, weinig inhoud, etc.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb hem nog niet gezien. Wilde er eigenlijk wel naartoe gaan, maar alleen omdat Jackson Rathbone erin speelt.. Maar als ik het zo hoor hoef ik mijn geld er niet aan te verspillen.


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Reassurance schreef:
    Ik vond het echt een crackfilm :') Slecht geacteerd, slecht verhaal, weinig inhoud, etc.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Daarom wacht ik nou tot hij uit is op dvd en ik hem gratis kan huren bij de videotheek :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik wou hem heel graag zien, en eigenlijk gewoon nogsteeds.
    Maar van mij hoeft het niet persé in de bioscoop.


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik was al van plan om niet te gaan, omdat ik 't niet zo hoog heb bij deze film en m'n vermoedens klopten. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Niet gezien.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Net hetzelfde als wat jij er van vind
    Zo slecht! Zelfs slecht geacteerd. De special effects waren zelfs duidelijk facke, maar oké niets aan te doen


    Live life limitless.

    Precies hetzelfde als jij, alleen dan nog véél meer opmerkingen -grote avatar fan-


    Life is hard and then we die