• Ik ben net terug van de film, The Last Airbender. Iedereen hier zegt dat het een kei goeie film is, nou... :')
    Vet slechte casting. Zuko moest meer agressiever zijn, en niet alleen maar emotioneel. Diegene die juist getint moesten zijn, zijn blank haha. Katara's actrice... dat is Katara gewoon niet.
    De film was véél te snel. 30 seconden waren ze daar, en toen opeens weer daar. Ging veel te snel. Iroh, ook slecht gecast. Ik had gehoopt op een oude funny fat guy :c

    Wat vonden jullie ervan? :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Luigi schreef:
    Ik heb de film nog niet gezien. Maar het lijkt me eerlijk gezegd wel leuk :3


    Everything is worse without music.

    Ik voel me eerlijk gezegd niet aangesproken om de film te gaan zien.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik vind het echt zo verfuckt dat ze Dev Patel nemen voor Zuko. Want die kerel is niet knap, noch dangerous en al zeker niet geschikt voor Zuko's rol. En die Iroh kerel trok er écht niet op. Waarom is mijn grappige oompje?
    Het ging ook best snel, wat ik ook al weer een not vond. Alleen even oppervlakkig de 'grote' scene maar sommige dingen die later belangrijk zijn, laten ze gewoon vallen.

    Ik wil een dat ze het opnieuw doen (baby)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Comely schreef:
    Niet gezien.


    None but ourselves can free our minds.

    verschrikkelijke film :'), echt puur geldverspilling. het was alleen leuk omdat ik met een vriend de hele tijd zat te kloten en iedereen zich aan ons ergerde xD


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Boredom schreef:
    Ik voel me eerlijk gezegd niet aangesproken om de film te gaan zien.


    It's time to be happy again.

    ik heb hem niet gezien, ik wil hem eigenlijk niet zien ook :X


    “In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure.” – Bill Cosby

    ik vondt hem wel oke(huil)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Oh, dan ga ik niet meer :'D


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Penniman schreef:
    Ik heb hem nog niet gezien. Wilde er eigenlijk wel naartoe gaan, maar alleen omdat Jackson Rathbone erin speelt.. Maar als ik het zo hoor hoef ik mijn geld er niet aan te verspillen.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Slime schreef:
    Ik was al van plan om niet te gaan, omdat ik 't niet zo hoog heb bij deze film en m'n vermoedens klopten. (cat)


    Only losers can act the way you do

    het kan best wel te snel gaan maar heb je al nagedacht over het feit dat die serie maanden heeft geduurd en die film hooguit 3 uur kon duren? en dan zou ie volgens anderen te lang zijn. maar dat ie slecht gecast was,, okay vooral katara eigenlijk maar Jackson Rathbone (sokka) deed het super(A)


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    ik vond de film super goed en het leukste vond ik dat generaal zhao dood ging XD


    Shoganai i ne~

    Iedereen z'n eigen mening, ik vind de film echt super. En Zuko & Katara zijn altijd m'n favoriet al geweest (nu nog). Had hem niet in de bios gezien, maar heb hem op dvd gekocht en bekeken. Ik vind hem echt super leuk, hoe stom de ander hem ook vindt. Ieder z'n eigen mening.


    Are you happy? Huh?

    Ik ben het helemaal met je eens.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.