• TourdeKrulle schreef op 23 aug 2010 - 15:00:
    Toestemming
    Heey Username! Jij had je samen met MlissaZOEM opgegeven om een fotowedstrijd (nagellakwedstrijd) te mogen openen.
    Bij deze heb je daar toestemming voor ^^.
    Geef je me de link van je topic?

    Voor als jullie me niet willen geloven (:

    De bedoeling is, dat jullie na aanlijding van de opdracht jullie nagels lakken en van het resultaat een foto te maken, en de link naar mij sturen/hier als reactie zetten. Jullie krijgen 3 weken de tijd om dat te doen. (Uitstel met geldige reden.)
    Niet faken en geen nepnagels.

    Er zullen ongeveer 20 mensen meedoen, en er zullen 6 rondes zijn. De prijs is een speciaal plekje op het profiel van mij & op die van Wunder!


    LINK NAAR HET VERVOLG:KLIIKKK

    Juryleden:
    Username
    Wunder
    Euphoria

    Leden:
    3 DaKrulliCode
    16 Scandal
    19 Alistair
    20 LaLaLies
    23 Phantasm
    27 Cheater
    28 Shithead
    29 TheBronx

    Sorry maar jullie zijn niet door naar de volgende ronde.
    11 Mouchoire is gediskwalifiseerd
    14 GaGalove 5,5
    30 Smilie 5,5

    Opdracht 2:
    De derde opdracht is Seizoenen
    Iedereen lakt zijn nagels in een "seizoenen thema"
    Winter, lente, zomer of herfst.
    Als je je foto inleverd, wil je er dan wel bij zetten voor welk seizoen je hebt gekozen?
    Alvast bedankt (:
    Veel succes iedereen (:
    Je hebt tot 25-11-2010 0.00 uur

    [ bericht aangepast op 2 dec 2010 - 19:34 ]


    Beautiful people, are people who smile.

    DaKrulliCode schreef:
    Het lukt niet, wat ik wil doen. :'(
    Blijfven proberen Ö!
    en jongens, jullie hebben nog maar 5 dagen!


    Beautiful people, are people who smile.

    Jeej, Ik heb wat!! Ik moet het er alleen nog opzetten XD


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    En... Het schilfert alweer af...


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    LaLaLies schreef:
    En... Het schilfert alweer af...

    maak een foto dan x'D


    Beautiful people, are people who smile.

    Whaha, heb ik al gedaan. Ik vergeet gewoon telkens zo'n kaartje te pakken die je in je laptop kan douwen XD


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Woohoo! Gevonden!
    http://www.quizlet.nl/fotoboek/view.php?id=187690
    Even naar de volgende doorklikken :3
    Ik heb herfst genomen, omdat het nu herfst is en je overal paddenstoelen ziet XD

    [ bericht aangepast op 22 nov 2010 - 19:45 ]


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Woow, mijn inzending is pretty laat, maar hier is hij dan toch.. Sorry dat het zo'n flutkwaliteit is, maar de batterijen van mn camera doen het niet meer.. Ik had ze opgeladen, maar ze gaan telkens weer leeg.. Dus deze is met mijn telefoon gemaakt. Ik heb gekozen voor het seizoen 'winter'
    Het is een sneeuwpoppetje en die gouden stipjes zijn sterren (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    winter sneeuwkristallen: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=187879

    omdat goeie kwaliteit voor watjes is...

    [ bericht aangepast op 25 nov 2010 - 23:15 ]


    BAM!

    hierbij stop ik met de wedstrijd.

    Van tevoren: Scandal, ik heb echt niets tegen je vat dit alsjeblieft niet persoonlijk op, ik vond bij de eerste ronde al dat de normering - naar mijn mening - niet helemaal klopte, en nee dan heb ik het niet over de mijne.

    Maar nu ik zie dat iemand met zwarte nagels met een glitterlakje het kan winnen van mij, terwijl ik 2 versies van ijskristallen op elke nagel heb, er voor mij geen eer meer te behalen is. Ik ben geen jurylid en dit is niet mijn wedstrijd, dus maak ik mijn statement om op te stappen.

    Succes aan alle andere deelnemers.


    BAM!

    RandomRhythm schreef:
    hierbij stop ik met de wedstrijd.

    Van tevoren: Scandal, ik heb echt niets tegen je vat dit alsjeblieft niet persoonlijk op, ik vond bij de eerste ronde al dat de normering - naar mijn mening - niet helemaal klopte, en nee dan heb ik het niet over de mijne.

    Maar nu ik zie dat iemand met zwarte nagels met een glitterlakje het kan winnen van mij, terwijl ik 2 versies van ijskristallen op elke nagel heb, er voor mij geen eer meer te behalen is. Ik ben geen jurylid en dit is niet mijn wedstrijd, dus maak ik mijn statement om op te stappen.

    Succes aan alle andere deelnemers.

    Kun jij nu niet tegen je verlies?
    Maar ach, moet jij weten Ö...
    Ik had trouwens een 9,5 bij deze inzending gezet.
    jij was tot nu toe de hoogste,
    Maar, bedankt voor je deelname.


    Beautiful people, are people who smile.

    RandomRhythm schreef:
    hierbij stop ik met de wedstrijd.

    Van tevoren: Scandal, ik heb echt niets tegen je vat dit alsjeblieft niet persoonlijk op, ik vond bij de eerste ronde al dat de normering - naar mijn mening - niet helemaal klopte, en nee dan heb ik het niet over de mijne.

    Maar nu ik zie dat iemand met zwarte nagels met een glitterlakje het kan winnen van mij, terwijl ik 2 versies van ijskristallen op elke nagel heb, er voor mij geen eer meer te behalen is. Ik ben geen jurylid en dit is niet mijn wedstrijd, dus maak ik mijn statement om op te stappen.

    Succes aan alle andere deelnemers.


    huh.. volgens mij heb je het verkeerd begrepen de cijfers die nu bij de namen staan zijn van de vorige opdracht volgens mij ;) wel jammer dat je stopt je was echt goed (Y)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    shithead schreef:
    (...)

    huh.. volgens mij heb je het verkeerd begrepen de cijfers die nu bij de namen staan zijn van de vorige opdracht volgens mij ;) wel jammer dat je stopt je was echt goed (Y)

    ja idd.


    Beautiful people, are people who smile.

    Username schreef:
    (...)
    Kun jij nu niet tegen je verlies?
    Maar ach, moet jij weten Ö...
    Ik had trouwens een 9,5 bij deze inzending gezet.
    jij was tot nu toe de hoogste,
    Maar, bedankt voor je deelname.

    Kan ik niet tegen mijn verlies? :S voorzover ik weet zat ik totdat ik stopte nog gewoon in de wedstrijd...

    Daarbij gaat het niet alleen om mij. Klein voorbeeld: Lalalies had in de vorige ronde een 9, shithead een 8,5 terwijl die van haar duidelijk beter afgewerkt en netter was, not to mention veel dichter bij de opdracht stond.

    Toen al had ik mijn bedenkingen, dit bevestigd het en daarom trek ik me terug

    [ bericht aangepast op 26 nov 2010 - 19:30 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 nov 2010 - 19:29 ]


    BAM!

    RandomRhythm schreef:
    (...)
    Kan ik niet tegen mijn verlies? :S voorzover ik weet zat ik totdat ik stopte nog gewoon in de wedstrijd...

    Daarbij gaat het niet alleen om mij. Klein voorbeeld: Lalalies had in de vorige ronde een 9, shithead een 8,5 terwijl die van haar duidelijk beter afgewerkt en netter was, not to mention veel dichter bij de opdracht stond.

    In mijn ogen oneerlijke competitie en daarom trek ik me terug

    wat jij wil.


    Beautiful people, are people who smile.

    RandomRhythm schreef:
    hierbij stop ik met de wedstrijd.

    Van tevoren: Scandal, ik heb echt niets tegen je vat dit alsjeblieft niet persoonlijk op, ik vond bij de eerste ronde al dat de normering - naar mijn mening - niet helemaal klopte, en nee dan heb ik het niet over de mijne.

    Maar nu ik zie dat iemand met zwarte nagels met een glitterlakje het kan winnen van mij, terwijl ik 2 versies van ijskristallen op elke nagel heb, er voor mij geen eer meer te behalen is. Ik ben geen jurylid en dit is niet mijn wedstrijd, dus maak ik mijn statement om op te stappen.

    Succes aan alle andere deelnemers.

    Ik zal het niet persoonlijk opvatten. Maar 1 ding wil ik zeker duidelijk maken. Ik heb geen zwarte nagels met een glitterlakje.
    de kwaliteit is misschien niet, optimaal, de vorige foto's ook niet. Maar als ik het met het fototoestel trek weerspiegelt het te hard.
    Ik heb vele verschillende kleuren gebruikt zonder base- en topcoat gerekend.
    Grijs als onderlaag, heb ik gemengd met een deel groen/blauwig maar nog wel met een deel dat je normaal grijd ziet. Hetzelfde heb ik gedaan met die andere laag, maar dan met donkerblauw. Dan nog een glitterlaagje die dienden als sneeuwvlokjes. Ik heb hier superveel moeite mee gehad want je moet het doen als beide lagen nog nat zijn en ik maak steeds dat borsteltje weer schoon zodat andere kleuren niet zouden mengen.
    Je snapt mijn uitleg misschien niet helemaal, ik heb soms moeite met lange dingen uit te leggen. Maar ik wou duidelijk maken dat ik wél meet heb gedaan dan een simpel zwart lakje met wat glitters.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury