• Verdomme!!!! Ik zit steeds aan me moeder te vragen wrm ik geen lippiercing mag, geeft ze van die kutantwoorden. Je bent te jong, straks krijg je er spijt van, ik vind het niet mooi. ZIJ vind het niet mooi, maar ik wel. En het is mijn lichaam...Het is geen tatoo. Dus, wat maakt het dan uit?!?! Ik mocht ook een 2e gaatje in mijn oor. Dat is toch ook een piercing. Een gat. (niet doordenken xD)
    Maar, dat is toch zo?!

    Sorry, maar dit moest ik gewoon ff kwijt!!

    Ik was ook boos als ik dr geen mocht ,
    gewoon doorzagen , ik heb dr uiteindelijk ook 1 gekregen.


    x


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    ik mag ook geen lippiercing (niet eens een 2e gaatje:()
    en idd, oorbellen zijn ook piercings :Y)
    stomme ouders, je mag ook nooit wat^^


    I am an idiot, I move.

    zo is mijn ma ook
    als je pas uit huis bent

    Dat is waarschijnlijk omdat het in je gezicht zit. Als je het straks niet meer leuk vind heb je een gat in je gezicht.


    blame the bully.

    Inderdaad kut zoiets. Ik wou eerst ook een tongpiercing, maar heb er niet veel omgezeurd. Uiteindelijk kwam ik op het idee om het in mijn kraakbeentje te doen (dat kleine middestukje bij je oor). En toen mocht het wel. Mijn ouders zaten eerst ook te zeuren dat ik spijt zou krijgen, en ze vonden piercings in je gezicht niet mooi, en onfatsoenlijk etc. Zo zijn ouders nou eenmaal. Het beste is gewoon niet te gaan zeuren, heb je dat een tijd niet gedaan en je komt erop terug. Je vraagt lief of het mag, misschien dan wel.

    een oorbel is geen piercing ;]
    MAAR ; je hebt méér dan gelijk ! Ik mogt eerst ook niet , maar ik heb ze gewoon zitten overhalen door te zeggen dat ik hem anders zelf zou steken .. nuja , ik heb dat geprobeert , GEEN aanrader x) da doe fkkn veel pijn xD Zeker mt een veiligheidsspeld xD. gewoon zeggen dat ge hem sowieso gaat laten steken en dat ze der niets aan kan doen.. ze kan der hem moeilijk uittrekken ofzo he.. gewoon doen ! ik heb het ook gedaan x).


    actin' like sluts, we want cunt !

    Niks helpt bij mijn moeder. =.= :@

    ik wil zo een bolletje onder je lip zo * weet even de naam niet (A)* en ik mag ook niet omdat dat in sgool niet mag KUTSGOOL <_<
    en ik wil zo een snakebite zoals GEILE TOM maar mag ook niet


    Gilles (ll)

    Ik heb me net een hele poos opgesloten in de plee. Maar niemand heeft wat gemerkt. =.=

    En ik durf er niet met me vader over te praten, want hij wil het al hééééléééémááááááááááááááááááááááááál niet. xD

    Ik wil er ook net zo een als TOM. want die is leeeeeeeeeeeuuukjjess... xD

    Leer er mee te leven dat je er geen mag. Voor je het weet worden je ouders zo krankzinnig, dat je het vanjelangzaljeleven niet meer mag. En wat als je later echt spijt ervan krijgt?
    Een lippiercing is nou eenmaal niet de goedkoopste piercing.

    Hij is 35 euro hier. En ik zei dat ik hem anders zelf wel zal betalen. Maar het geld maakte niks uit. -.-

    Helemaal mee eens!
    Dat kut probleem heb ik ook! ._.


    Love is in the air'<3

    heey....

    ik wou eerst een wenkbrauwpiercing - mocht niet
    toen wou ik een lippiercing - mocht ook niet
    en nu wil ik een neuspiercing... ik ga vrage of ik die dan WEL mag... maar ik mocht ook gewoon een 2e gaatj... en dat is ook een piercing


    Gone...

    Ik wil tondpiercing of lippiercing, of Wenkbrouw tja, ik vind dat wel mooi in the face xD maar het enige wa ik krijg is een navelpiercing -_-