• Verdomme!!!! Ik zit steeds aan me moeder te vragen wrm ik geen lippiercing mag, geeft ze van die kutantwoorden. Je bent te jong, straks krijg je er spijt van, ik vind het niet mooi. ZIJ vind het niet mooi, maar ik wel. En het is mijn lichaam...Het is geen tatoo. Dus, wat maakt het dan uit?!?! Ik mocht ook een 2e gaatje in mijn oor. Dat is toch ook een piercing. Een gat. (niet doordenken xD)
    Maar, dat is toch zo?!

    Sorry, maar dit moest ik gewoon ff kwijt!!

    ik heb men snakebites stiekem late zetten net als men septum. Heb snakebites gistere late zette deed pijn Oo maar whatever. :]

    Waar heb je het laten zetten want er zijn ook zaken en die zijn niet zo hygienisch

    Jup je hebt gelijk... Zowiezo als je hem eruit haalt zie je der niet zoveel van als bijv. een navelpiercing.

    Tsja
    ik heb hetzelfde probleem.. :^|


    AAP

    wat is een monroe(?)piercing??

    *voelt zich nu dom x')*

    wat is een monroe(?)piercing??

    *voelt zich nu dom x')*

    Een knopje boven je lip
    http://moonbeammcqueen.files.wordpress.com/2007/08/monroe-piercing.jpg

    Gewoon door zeuren
    Heb ik ook gedaan en heb nu een tongpiercing en krijg miss en tattoo voor mijn verjaardag hopen dat het ook echt mag xD
    Dus geef niet op en gewoon doorgaan met zeuren er was vast ook wel iets wat je ouders graag wouden en niet mochten dus dan moeten ze toch wel begrijpen hoe jij je voel kom op een piercing kan je er weer uithalen als je het niet meer mooi vind en dan groeit het gaatje vanzelf weer dicht ;)


    You can't touch music but music touch you

    (...)

    Wat dan??? :O
    ik heb een moedervlek boven mijn lip en mensen zeggen al tegen mij dat hij de laatste paar jaar is verkleurd... dus ik neem hem maar voor de zekerheid niet

    (...)ik heb een moedervlek boven mijn lip en mensen zeggen al tegen mij dat hij de laatste paar jaar is verkleurd... dus ik neem hem maar voor de zekerheid niet


    Ow...Dat is wel kut.

    Ik snap je moeder ook wel,
    je bent 13 (niet dat leeftijd echt wat uitmaakt ofzo) maar ze vinden dat nog te jong...,
    Mjaa, zodra je 18 bent hoef je niet meer te luisteren,
    en vraag anders stiekem aan een tante of ze met je meegaat xD


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?

    ik mag ook geen piercing in me lip, me ouders vinden het ook niet mooi! maar indd, het is toch mijn lichaam, dus ik doe ermee wat ik wil toch? njááh..m'n moeder zet me het huis uit als ik met zo'n piercing thuiskom ..

    ik wil ook soals TOM alleen mag het niej van me moeder en als het wel mogt krijg ik die rot smoes dat het niej met me sport gaat. nou ik ben tog van plan om er mee te stoppen ik vind het niej meer leuk



    X.

    Ik heb nu ongeveer een jaar een lippiercing.
    Na 6 maanden lang door zeuren mogt het van mijn moeder.
    Van mijn vader niet.
    Maar ik heb het toch stiekem laten zetten.
    Daarom heeft hij me ook een paar maanden genegeert.
    Dus ik zou het gewoon van te voren tegen iedereen zeggen zodat ze er op voorbereid zijn.

    Mijn Nicht Had Er Al Een Op Haar 12e xD Een NavelPiercing Maar Mijn Ouders Zijn Nogal Streng.
    Ik Heb Nog Niets Over Mezelf Te Zeggen Tot Ik Uit Huis Ben xD Maar Daar Brengt Mijn Tante Verandering In Want Ze Gaat Er Met Mijn Moeder Over Praten Dat Ik Best Wat Over Mezelf Mag Beslissen xD

    Ik wil tondpiercing of lippiercing, of Wenkbrouw tja, ik vind dat wel mooi in the face xD maar het enige wa ik krijg is een navelpiercing -_-


    navelpeircing is toch ook mooi ^^.
    die moch ik zelfs eerst niete eens.
    maar na eindelijk lang zeuren, moch ik er een
    ik wou hem zelf betalen dat moch niet nee
    ik moch hem alleen voor me verjaardag -_-'
    En niet zelf betalen! MyGött, snap er nu nog niks van!
    maar ja ik heb nu mijn piercing bijna 1 jaar
    en over je lippiercing Ik vind het zelf niet bij iedereen staan, je moethet gezichtje er voor hebben!
    ik zelf hoef er geen, omdat het mij toch niet zou staan! enige piercing wat ik nog zou willen is een tongpiercing! of zo!
    Xx Flowers

    Ik mag ook geen piercings hoor :'D Maar je moet gewoon goede argumenten verzinnen! :3


    http://ciinderella-.tumblr.com/