• He, ja weer een suggestie.
    Ik open hem hier ook maar, om te zien wat de users ervan vinden.
    Ik zie hier vaak nogal wat topic over kids met bepaalde problemen. Sommige daarvan gaan redelijk ver. Nu was het mijn idee een vertrouwenspersoon in te schakelen, die de users anoniem kan helpen. Aangezien de meeste antwoorden op zo'n topic alleen maar reden zijn voor anderen om een nog erger verhaal op te hangen.
    Het lijkt wel een soort wedstrijd.
    Daarom leek dat me dus verstandig.
    Zo'n persoon kan ook anoniem een apart profiel aanmaken daarvoor, en die dan met 2/3 anderen delen zodat elke user geholpen kan worden. En dat op een volwassen manier, met wat oudere mensen die zo'n user dan raadgeven.
    Zeker met die emohype nu loopt het bij sommige finaal uit de hand geloof ik.

    Mijn vraag aan jullie: Zouden jullie gebruik maken van zo'n persoon?

    Ja als ik problemen zou hebben wel en het is een super goed idee aan gezien ik ook door mensen vaak om hulp word gevraagt en alles! Dus als je mensen daar voor zoekt meld ik me graag aan! :)


    I do not hook up.

    Als ik echt erge problemen had, zou ik er in ieder geval wel over na denke,,

    Het lijkt me wel handig voor sommige mensen als ik die verhalen zo lees.


    blame the bully.

    ja,,,go Bomm dat vind ik echt een goed idee!!!


    Why don't you break my heart

    Heey Bomm, erg goed idee. Lijkt me ook zeer verstandig, en ik denk ook dat het veel meisjes [jongens] hier zou kunnen helpen.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Goed idee ! Ik zou er zeker contact mee opnemen als ik problemen had


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Als er iemand interesse heeft kun je gewoon een Pb sturen.

    Dat is echt een goed idee! Ik wil me ook graag aanmelden als je daar mensen voor zoekt :)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    is goed idee^^


    Nvt

    Mij lijkt het een geweldig idee, & ik zou er zeker ook gebruik van maken! Ik hoop dat die er ooit komt =).


    Beeeeeeeesje :-)

    Ik vind het een goed idee!
    want het lijkt idd wel alsof het telkens erger wordt..


    If you want me to listen, whisper...

    mij lijkt het ook een goed idee. ik zou er gebruik van make : )


    Everything will be okay in the end. If i'ts not okay, i'ts not the end.

    Nice !! Zou ik Zeker Naartoe Gaan :D


    A Noble was Born in Chaos

    goed idee :)
    alleen zou ik wel mee willen helpen, maar kan ik denk k niet want k krijg t nog errug druk komende schooljaar XD, Ik zou deze suggestie aan rutger voorstellen.


    Ligt and Darkness are both very different..

    effe aboneren XD


    Ligt and Darkness are both very different..