• He, ja weer een suggestie.
    Ik open hem hier ook maar, om te zien wat de users ervan vinden.
    Ik zie hier vaak nogal wat topic over kids met bepaalde problemen. Sommige daarvan gaan redelijk ver. Nu was het mijn idee een vertrouwenspersoon in te schakelen, die de users anoniem kan helpen. Aangezien de meeste antwoorden op zo'n topic alleen maar reden zijn voor anderen om een nog erger verhaal op te hangen.
    Het lijkt wel een soort wedstrijd.
    Daarom leek dat me dus verstandig.
    Zo'n persoon kan ook anoniem een apart profiel aanmaken daarvoor, en die dan met 2/3 anderen delen zodat elke user geholpen kan worden. En dat op een volwassen manier, met wat oudere mensen die zo'n user dan raadgeven.
    Zeker met die emohype nu loopt het bij sommige finaal uit de hand geloof ik.

    Mijn vraag aan jullie: Zouden jullie gebruik maken van zo'n persoon?

    Dat is een goed idee Ö Als ik mensen soms kan helpen vraag ik hun e-mail adres ofzo.Maar ik wil wel meedoen als dat kan!


    Pictures fade away, but memories are forever

    super gOed idee!!

    ik vind het een supper idee!

    ik zou heel mischien daar naar de vertrouwings persoon gaan ik zou eerder naaar een vriendin op quizlet gaan waarvan je weet dat ze dit serieus neemt en waar je al langer mee omgaat ik zou niet echt meteen naar een vreemnde iets gaan zeggen waar ik mee zit


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    Echt een super goed idee, ik zou er zeker naar toe gaan!


    Fight for you're love, cause it worth it

    naar wie zouden jullie eerder gaan naar een vriendin op quizlet die je serieeus neemt dan naar een vreemde gaan die je niet zo goed kent?? niet dat ik dit een slecht idee vind^^


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    ??


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    Goed idee.


    AAP

    ja...als het echt ene groot probleem is dan. x'D


    don't Worry...Be gay.

    great idea
    Ik wil wel mensen helpen die problemen hebben

    Ik vind het ook een goed idee^^


    Music is the new sex

    Ja wel handig, maar ik geloof die verhale nooit zo erg en ik denk dan dat als je een vetrouwens persoon betn ofzo dat je dan overrladen word met honderden zielege verhaaltjes. xD

    xx

    Goed idee^^
    Maar ik héb er al 1 ><
    En dan in Real life....
    Zo'n psycholoog-geval ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik vind het een mooi idee, maar ik ben bang dat dit niet gaat passen in een site als quizlet.

    Wanneer je zoiets aanbiedt heb je eigenlijk mensen nodig die hier speciaal voor opgeleid zijn. Aangezien dit niet het geval is kan ik niet waarborgen dat er juiste adviezen gegeven worden.

    Wat je wel altijd kunt doen is in je profiel opnemen dat mensen je een pb kunnen sturen als ze ergens mee zitten. Of je kunt als je het idee krijgt dat iemand problemen heeft nadat je zijn of haar quiz hebt gedaan altijd zelf een berichtje sturen om te vragen of alles in orde is.


    Dit is mijn signature...

    Het idee leek me eigenlijk wel goed...


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?