• Er was een fout op mijn sims 3 dus heb ik alles verwijderd, nu ik het weer wil downloaden zegt gij dat er iets mis is met de stad sunset valley.. Weet iemand hoe ik hiervan afkom? Ik zou echt heeeeel erg dankbaar zijn haha


    Cowards die many times before their deaths.

    ah komop, iemand moet toch iets afkennen van de sims? ;o


    Cowards die many times before their deaths.

    stuur chubby een bericht
    ik denk dat zij het wel kan vertellen.

    bij mij kans sims 3 helemaal niet op mijn computer

    [ bericht aangepast op 27 aug 2010 - 18:45 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik heb constant problemen met sims 3 ;l dus helaas, ik zou het niet weten..
    Stuur anders even een mailtje naar EA, dat doe ik ook wel eens & het is gratis.

    oké dankjulliewel ;D

    [ bericht aangepast op 27 aug 2010 - 18:47 ]


    Cowards die many times before their deaths.

    Ik heb sims 3 ook gedownload en hij doet het perfect. Wat staat er dan precies? :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Of je moet proberen het nog eens opnieuw te installeren. Op dit moment heb ik veel problemen met de EA Download Manager.


    All this dampness is damp.

    Soldier schreef:
    Of je moet proberen het nog eens opnieuw te installeren. Op dit moment heb ik veel problemen met de EA Download Manager.


    echt ik heb het al een stuk of 10keer gedaan of zo ;p


    Cowards die many times before their deaths.

    Hagelslag schreef:
    Ik heb sims 3 ook gedownload en hij doet het perfect. Wat staat er dan precies? :o


    wacht hoor even terug de CD insteken :p


    Cowards die many times before their deaths.

    Bij mij werkt-ie ook goed. :')


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    ik weet het niet, ik weet niet of je downloads had? en misschien dat er ergens verborgen files.. en die zul je dan eerst moeten verwijderen, maar ik weet het niet echt, ik zelf heb ook al aantal problemen gehad, maar gelukkig kan ik het nu weer spelen...


    Dream not your live, live your dream!

    dus hij is alles aan het installeren endan komt het op sunset valley objectcache en blijft heel de boel hangen en dan komt dit erop 'bestand: F:/Caches/ sunset valley.objectCache
    Fout: gegevensfout (cyclische redundantiecontrole)


    Cowards die many times before their deaths.

    Suspect schreef:
    ik weet het niet, ik weet niet of je downloads had? en misschien dat er ergens verborgen files.. en die zul je dan eerst moeten verwijderen, maar ik weet het niet echt, ik zelf heb ook al aantal problemen gehad, maar gelukkig kan ik het nu weer spelen...


    ja ik had downloads, maar ik denk dat ik alles vewijderd heb maar ik weet het niet zeker :s


    Cowards die many times before their deaths.

    Sims 3 is sowieso al een fucked up spel.


    *insert philosophical cringe expression here*