• De stelling van vandaag luidt:
    Als je een bril draagt ben je een nerd

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Oneens (duh)


    Gleek and proud <3

    Oneens fcourse.


    JDN.

    Archer schreef:
    Ik vind dit een domme stelling; het ligt tóch voor de hand dat iedereen het hiermee oneens is...


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik draag een bril en iedereen vind me mooier met bril dan zonder bril. Mijn ogen lijken dan groot ofzoiets.

    oneens dus.

    xx


    Tears are words the heart can't say.

    oneens


    cakes taking over the world

    Nee!! Ik heb ook een bril, maar heb hem nooit op (lenzen:P) Maar ik vind niet dat je een nerd bent als je een bril hebt!


    I'm not ready to let go cause then I'd never know what I could be missing

    Er zijn toch 'domme' mensen die een bril dragen? Wat verstaat men onder 'nerd'? Vwo doen? Hoge cijfers halen? Er zijn zat mensen op het vmbo die een bril dragen. Er zijn zat mensen die geen flikker voor school doen en ook een bril dragen. Dus ik snap het niet.
    Je kiest er uiteindelijk niet zelf voor of je een bril moet, dus dat heeft niets met je intelligentie te maken. Of je hem ook opdoet, tja dat is ieder zijn eigen keus. Ik denk persoonlijk wel dat een intelligent iemand sneller een bril zal opdoen dan een eigenwijs mens, maar daar denkt iedereen weer anders over. :)


    Never say Never

    Mijn oudere zus draagt nu een kei coole paarse bril. Het is een soort van nerdbril. En ik vind het te gek. En neen, ze lijkt niet op een nerd.


    When words fails, music speaks

    Wat een onzin.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2010 - 13:05 ]

    oneens

    dat is niet waar.

    neee echt niet!
    een vriendin van mij draagt een bril voor de sier. zo een grote weet je wel.
    maar dan gewoon met glazen zonder sterkte of iets. en het staat echt hip!
    kijk als je nou echt ronde neemt, vind ik dat wel een beetje eh tja... hoe zeg ik dat zonder iemand te kwetsen.?


    You don't have to change.

    Archer schreef:
    Ik vind dit een domme stelling; het ligt tóch voor de hand dat iedereen het hiermee oneens is...

    Oneens

    oneens mense kunnen er niks aan doen dat ze een bril moeten dragen en sommige zijn vet gaaf met een bril op xD


    Miracle!!