• ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 13:57 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Papa: 5.
    Mama: 3.
    &Deze moest niet, maar broer: 0.

    Papa: 7
    Mama: 7


    Maar eigenlijk kan ik dit niet zo zeggen, want het verschilt altijd. Soms ben ik gek op ze en soms kan ik ze wel afschieten als je snapt wat ik bedoel.


    26 - 02 - '16

    Allebei een 10 (bloos)
    Ook al erger ik me de meeste tijd aan hen. Maar 'k weet wel dat ze er voor mij zijn en ook al doen ze nogal wel eens ambetant en dergelijke, ze houden denk ik toch van mij (bloos)
    Ik krijg meestal niet wat ik wil, ze zijn ook vaak tegen dingen die ik wil ofzo, maar het zijn mijn ouders. ^^ Ze hebben mij opgevoed, en ook al was dat niet altijd even leuk, ze hebben het toch maar gedaan. Door hen sta ik hier en ben ik voornamelijk wie ik ben dusja ^^

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 12:39 ]


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Moeder; 7.
    Vader; 0 of lager.
    Mijn moeder zeurt de hele tijd aan m'n kop dat ik te lui en te brutaal ben, voor de rest is ze wel oké. & ja, over m'n vader zal ik maar niet beginnen..


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Mama: 8
    Papa: 3.5
    Stiefvader: 4.5

    Mijn moeder en ik hebben regelmatig conflicten, maar wanneer het nodig is is ze er voor me. Hoewel ze mij niet volledig kent, gezien eht feit dat ik me vaak terugtrek in mijn kamer hebben we vaak leuke, interessante gesprekken. Ze is erg ruimdenkend en sluit bijna niets uit. Ze laat me erg vrij in mijn keuzes en zal me nooit zomaar slecht bevooroordelen omdat ik een tikkeltje anders ben. Ik heb erg veel respect dat ze zich overal door heen heeft weten slepen, en ookal zegt ze dat ik altijd makkelijk was in winkels en overal vanaf kon blijven, ik weet van mezelf dat ik het makkelijkste kind echt niet ben.

    Papa, ik mis hem, echt waar. Meer dan ik laat merken, maar dan je- je voorsteld. Maar het feit dat hij er nóóit voor mij of mama was, dat hij in mijn 4 jaar dat ze nog bij elkaar waren nadat ik geboren was, heeft hij bijna niets van mij meegemaakt. Hij deed zijn best om de Nederlandse taal voor mij te leren, maar dat is niet genoeg. Áls hij er was, gaf hij me weldgelijk liefde en aandacht, maar dat is niet genoeg. Want hij was er bijna nooit. Financieel was hij in ht begin een grote hulp, achteraf de grootste ramp en hij zadelde mijn moeder op met al zijn problemen toen hij vertrok waardoor mijn moeder een tijd (licht)depressief is geweest, mij niet langer de aandacht kon geven die ik nodig had en waar ik nu ook nog gevolgens van met me mee draag. Inmiddels is alle troep die hij veroorzaakt heeft eindelijk opgeruimd, naar 5 lange jaren. Dat vergeef ik hem niet.

    Mijn stiefvader, hoewel ik mijn vorige stiefvader echt vertrouwde, ik had een ideale band met hem. Maar hij, hij is er neit voor me. Het enige wat hij ziet als hij naar me kijkt is een ondankbaar kind en dat laat hij nog merken ook. Ik ken hem nu al een aantal jaar en nóóit heeft hij me echt een kans gegeven. Hij is vrij rasistisch, onredelijk nen heeft een kort lontje, ook al is dat laatste wegens een psygische stoornis, als ik al die dingen zou moeten wegstrepen zou je nooit meer boos mogen zijn. Ik krijg geen enkele vorm van liefde of aandacht van hem, nooit gekregen ook niet. Het is dat hij mama gelukkig maakt, maar voor mij hoeft hij er niet te zijn. Al met al kan ik het hem ergens toch ook moeilijk kwalijk nemen. Ik ben een deel van mijn vader, die hèm ook nog eens zooi heeft bezorgd toen hij bij mijn moeder en mij 4 jaar geleden introk. Ik weet niet of het daardoor komt, maar dat lijkt mij het enige logische.


    Let it come and let it be

    Mama:9
    Papa:9


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Mama: 7,5
    Papa: 8,5


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Mama: 8,5
    Papa: 8,5

    Omdat ze af en toe wel zeuren, maar voor de rest zijn ze tof :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mama: 8
    Papa: 8.5

    Love them both, maar ik kan net even beter met mijn vader omgaan.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Allebei: 8.5
    Mijn ouders zijn echt super, meestal :3
    Ze zijn al door heel veel problemen moeten gaan voor mij en mijn zus,
    en daarom respecteer ik ze zo.
    Mijn papa is misschien niet altijd thuis door zijn werk,
    hij belt ons wel elke dag,
    en ik zou geen dag zonder ze kunnen :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mama: 10
    Papa: 10

    Al kunnen ze wel wat soepeler zijn wat betreft mijn vriend, vind ik dat ze allebei een dikke tien verdienen aangezien ik altijd welkom ben etc.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Allebij een 10 (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Moeder: 9, omdat mijn moeder me snapt en me steunt welke keus ik ook neem, hihi. (:
    Vader: 3.5, gewoon omdat het echt een zak is die mijn meningen en ideeën niet kan waarderen en altijd zijn zin wilt hebben. Hij wilt niet dat ik iets in de grafische richting ga doen, maar net zoals hem ga werken met boten en marine, enz, terwijl hij weet dat ik daar totaal niets mee te maken wil hebben.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mama: 10
    Papa: 10

    ik hou van hen allebei

    Mama: 5,5
    Papa: 9.