• ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 13:57 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Moeder: 10
    Vader 10

    Ze zijn beiden geweldig! Mijn moeder is mijn beste vriendinnetje. Mijn vader doet dingen die je anders alleen in je dromen mee zou maken.


    Bad decisions make good stories.

    Mama: 10
    Papa: 10
    Ze voeden mij op, ik krijg alles (niet dat ik veel vraag ^^)


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    papa: 10.
    mama: 10.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Moeder: 9
    Vader: 9

    Mijn moeder is heel lief, maar we hebben vaak ruzie/discussies omdat onze karakter heel erg botsen. Maar ik kan wel altijd met haar praten en ze helpt me overal mee.
    En met mijn vader heb ik gewoon meer gemeen en met hem valt meer te praten/onderhandelen. Maar hij is weer strenger (cat)


    Take risks and conquer your fears.

    Ik geef ze allebei een 10!
    Natuurlijk zijn ze niet perfect, maar ze doen hun best. (:


    Get outta my head!

    geen idee hoeveel precies
    maar het zou van beide rond de 5 zijn

    mama: 10
    papa: 8
    het is moeilijk om ze te 'raten', ik ben gek op allebei, maar met mama is het toch anders? zij is echt als mijn beste vriendin, terwijl papa gewoon papa is, snap je? (:


    Save me from myself.

    Papa: 7.5
    Mama: 8

    Beide een 10. Lang niet altijd alles is koek en ei, vooral bij mijn moeder niet. Maar als er iemand een vechter is, is zij het wel. En als er iemand haar best voor haar kinderen doet, is zij het wel. Ik heb immens veel respect voor d'r. Ook al kan ik haar soms, oprecht, wel wat. En wat mijn vader betreft; gewoon super.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Mother. 8.2
    Dad: 9.0

    [ bericht aangepast op 26 dec 2011 - 0:32 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    mam:8
    pap:7

    Ouderfeiten::
    -Ik denk soms echt bij mijn ouders: laat me toch,niemand heeft er last van!
    -En dan erger ik me kapot aan ze omdat ze me behandelen als een klein kind(ben 13 en volop aan het puberen)
    -Soms denk ik dat ze robots van ons willen maken zodat wij precies doet wat hun willen!
    -Ze zeggen altijd:'we hebben het beste met je voor' maar als ze nou ook op mijn gevoelens letten...
    -Ze maken van een muis een olifant (Onee een kwartier langer gedoucht, de wereld vergaat!-_-')
    -Ze zetten je gezellig (ahum) voor schut als je vriendinnen erbij zijn (of vrienden)


    enz. verder zijn mijn ouders best aardig hoor XD en gelukkig niet te streng ö

    Doeggggggggggg


    Writers no. 1 Rule: Show don't tell.

    mam:8 (vreemd wat er in de vorige reactie srond...ffoutje denk ik)


    Writers no. 1 Rule: Show don't tell.

    oooo nee niet weer mam: 8


    Writers no. 1 Rule: Show don't tell.

    hè hè !


    Writers no. 1 Rule: Show don't tell.

    never mindt

    [ bericht aangepast op 27 dec 2011 - 15:47 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.