• ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 13:57 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Moeder: 8,5
    'Stiefvader': 7,5
    Vader: 8,5
    Vriendin van vader: 8
    Ik heb veel ouders ^^


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Mijn moeder: een 6,5
    Mijn stiefpapa: 8
    Mijn vader: afgaand op de 2x per maand die ik er kwam, 6,5
    Mijn stiefmoeder: 6,5


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Moeder: 1
    Vader: -7


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Moeder: 8
    Vader: 0


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Papa: 9
    Mama: 9
    I love my parents. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mama: 9.5
    Papa: 9


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Moeder: 8
    Vader: 5


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Ik weet niet of ik ze een cijfer kan geven, maar ik hou van beide verschrikkelijk veel. Mijn moeder probeert er altijd voor me te zijn en bedenkt altijd oplossingen voor me als ik problemen heb. Ze luistert naar alles wat ik zeg en probeert mee te denken. Ik heb een goede band met haar ook al is ze soms wat bezorgd. Mijn vader werkt veel maar als hij er is maakt hij heel veel grapjes. We hebben dezelfde humor, en hij wil altijd weten hoe mijn dag is geweest.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 16:08 ]


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Vader:5.
    Laat ik het zo zeggen, ik wil hem niet dood hebben, maar als hij niet meer in mijn leven is heb ik daar helemaal geen problemen mee.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Vader: 9.
    Moeder: 8.

    Ik geloof dat ik ook een van de enige ben die vader hoger heeft staan, haha.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2011 - 16:16 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Moeder:9
    Vader: 9
    Ik mag niet klagen. Mijn moeder ratelt wel veel, van de hak op de tak springen, al die onderwerpen dat ons niets kan schelen, maar ach. Ik mag niet klagen. Ze is lief. Mijn vader is hetzelfde. Wat ik vaak van mijn moeder niet mag, mag ik van hem.
    Ze zijn gewoon goede ouders.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Orchideous schreef:
    Moeder: 8
    Vander: 8


    I was an angel living in the garden of evil

    Vader: 7
    Moeder: 8


    -

    Als je me dit twee jaar geleden had gevraagt, had ik 3 gezegt,
    maar nu zeg ik 9 (nerd)
    papa; 1.

    Ik mag veel , en krijg veel. Ik kan haar alles vertellen, en als ik iets wil of doe waar zei het eigenlijk niet mee eens is zegt ze; Ja ik ben het er niet mee eens, maar als jij dit wil oke. En als ik er dan later alsnog spijt van heb gaat ze niet zeggen 'Zie je wel' ofzo. Maar toch krijgt ze een punt aftrekt, omdat ze ontzettend chaggerijnig is als ze moe is, of ongesteld is jaja (cat)
    En ik heb respect voor haar, dat ze mij en mijn zusje in haar eentje opvoed terwijl mijn vader helemaal niks doet/betaald. Nooit gedaan ook.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    -Vader-

    Mama: 10, ze bijna m'n beste vriendin, ben heel close met m'n moeder en kan altijd alles aan haar vertellen wat onwijs fijn is naar mijn mening. :Y)
    Vader: 10, wel iets mindere band maar dat heb ik altijd al gehad. Soms komt ie naar me toe zegt ie dat ie van me houdt en dan is het weer klaar haha.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."