• Ja, ik ben boos. Mijn papa beloofde me maandenlang dat we morgen samen naar All time low in munchen gingen gaan -mijn papa is best cool & anders ben ik eenzaam want ik woon hier 2 dagen & ken dus nog niemand- & nu is het de dag er voor en heb ik nog steeds geen tickets & ik zeg het hem al weken aan een stuk en hij reageert altijd 'Ah ja, dat is juist!' & daarna vergeet hij het weer maar ik durf het hem niet 2 keer op een avond te vragen omdat ik bang ben dat hij boos gaat worden -doet hij vaak als je twee keer iets vraagt- & nu ben ik echt argh ! helemaal boos omdat ik me er zo op verheugde en hij het me echt beloofd had. (huil)

    nog iemand met een papa die altijd beloftes maakt maar ze nooit na komt ?


    Edit ; hij heeft dus gezegd dat we niet gaan omdat het zo kort geplant -ik zeg het hem al letterlijk 5 maanden dus daar moet hij niet mee afkomen --' & hij zegt dat we wel naar iemand anders gaan waarvan ik betwijfel dat dat dan wel gebeurt, argh, ik zou hem echt kunnen omleggen nu. Ik haat mensen die hun beloftes niet na komen echt.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2010 - 23:01 ]


    We're hiding behind skin that's too tough

    Kan je ze zelf niet nog kopen? En dan zeggen: maar ik was bang dat je het zou vergeten en je had het beloofd dus kocht ik ze zelf maar.


    it's so empty living behind these castle walls

    Mijn papa komt zijn beloftes altijd na. (:
    Maar wel lullig voor jou : O


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    hmm, wat gemeen van je papa! het komt vast wel goed, als ie zo cool is. x) mijn vader had me een Vespa beloofd voor m'n 16e, maar die heb ik nooit gekregen.. en ik vraag hem al zo lang wanneer we een nieuw mobiel gaan uitzoeken maar hij heeft steeds geen tijd. Gosh.


    It's time to be happy again.

    jou papa is niet de enige hoor, zo is mijntes ook. Vergeet zowat alles of schuift het op de lange baan zodat het nog wel 2 maanden ofzo duurt. Voorbeeld:

    Ergens half augustus:
    Papa, wanneer gaan we om een geheugenkaart voor mijn mobiel?
    Ja, morgen.

    En heb nog steeds geen geheugenkaart XD
    dus je bent niet de enige maar het is wel heel erg vervelend inderdaad

    elke papa doet dat denk ik o-O
    hij zou mijn kamer verven [ok dat heeft tie gedaan.. mja een half jaar later dan dat hij van plan was, staat me kamer een half jaar helemaal leeg xd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hier.


    -

    Ik gebruik mijn ma voor chantage van mijn pa.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    DELICI0US schreef:
    Kan je ze zelf niet nog kopen? En dan zeggen: maar ik was bang dat je het zou vergeten en je had het beloofd dus kocht ik ze zelf maar.


    Ik heb geen geld meer xd & hij gaat het daar niet eens mee zijn denk ik, ik weet ook niet waar ik ze moet kopen ;s


    We're hiding behind skin that's too tough

    OHmen balen. Uhm, vraag dan aan je moeder of je wat geld kan lenen.


    it's so empty living behind these castle walls

    DELICI0US schreef:
    OHmen balen. Uhm, vraag dan aan je moeder of je wat geld kan lenen.


    Mijn mama doet niets zonder mijn papa het er mee eens is --' maar hij zei dat hij het ging doen maar ik denkdat hij het nooit van plan was (': ik ga nog eens naar beneden en proberen ^^


    We're hiding behind skin that's too tough

    Hier heb ik ook zo'n papa --"
    Als ge iets vraagt dan duurt da echt weken of maanden --" en als ge het dan nog eens vraagt of elke dag zegt hem da ik zaag --"


    Stop wishing, Start doing..

    Zeg tegen je vader: "Gaan we nog? Moet ik de kaartjes even bestellen?" dan vergeet hij het ook niet? Verder heb ik geen idee. Ik heb echt een hekel aan mensen die hun beloftes niet nakomen, haha. En ik hoooop voor je dat je erheen mag, want dan ben ik jaloers op je. Hahaha (:

    nou mijn echte vader is dus ook zo=.=
    BTW heb dus een stiefvader :"D


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Das echt zuur! Ik zeg altijd: ik maak zo min mogelijk beloftes, want dan moet ik ze nog nakomen ook.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat is heel erg lullig van je papa!