• Ingebroken bij Tom en Bill


    De afgelopen nacht is bij Tom en Bill ingebroken. Tegen half twaalf hebben de daders een deur opengebroken en meerdere kamers doorzocht. Er is nog niet bekend wat door hen meegenomen is. De tweeling zelf was op dat moment niet thuis.


    Seevetal (dpa) - Die Band Tokio Hotel ist Opfer von Einbrechern geworden. Unbekannte brachen in der Nacht zu Donnerstag in ein Wohnhaus in Seevetal bei Hamburg ein, das von den Musikern genutzt wird, wie die Polizei mitteilte.

    «Die Band selbst war zu dem Zeitpunkt des Einbruchs nicht in dem Haus», erklärte Tokio-Hotel-Produzent und -Manager David Jost. Als die Polizei eintraf, seien die Einbrecher schon verschwunden gewesen. Ob etwas gestohlen wurde, sei noch nicht klar.

    Die Täter hatten gegen 23.30 Uhr die Terrassentür des Hauses aufgehebelt und die Räume durchsucht. Die Polizei traf kurz nach der Alarmierung durch die Haus-Alarmanlage am Tatort ein, wie Jost weiter mitteilte. Doch von den Einbrechern fehlte bereits jede Spur.


    Tokio Hotel Holland

    [ bericht aangepast op 4 sep 2010 - 22:57 ]

    Ja nou, bij ons is er eergister ook ingebroken, dat wordt ook niet door 1000 pubermeisjes besproken. -Zelfmedelijden-

    [ bericht aangepast op 2 sep 2010 - 18:23 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FACEPLANT schreef:
    Ja nou, bij ons is er eergister ook ingebroken, dat wordt ook niet door 1000 pubermeisjes besproken. -Zelfmedelijden-


    Nee jou kennen ze niet dus is het oninteressant. + Het staat niet over heel internet verspreid.


    Scream for mercy!

    InMyArms schreef:
    Zijn ze jarig, word er ingebroken, leuke afsluiting van je verjaardag.


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Beelzebub schreef:
    (...)

    Nee jou kennen ze niet dus is het oninteressant. + Het staat niet over heel internet verspreid.

    Zo jij bent lekker direct hahahaha

    De band Tokio Hotel is een slachtoffer geworden van inbrekers. Zoals de politie verklaarde, in de nacht naar donderdag onbekende mensen hadden ingebroken in een huis van de leden van de band Tokio Hotel. "De band was niet in het huis ten tijde van het misdrijf", zei Tokio Hotel-producent en manager David Jost-. Toen de politie arriveerde, waren de inbrekers al weg. Of er iets is gestolen is nog onbekend.

    De daders braken een deur en een terras opgezocht door verschillende kamers rond 11.30 uur. Zoals gezegd Jost, de politie arriveerde kort na het alarm via het alarm-systeem. Maar er was geen spoor van de inbrekers!


    Ik hoop niet dat het met moord te maken heeft :(


    Je mpp moeder swaa

    Okey, volgens mij is dat niet zo een heel groot probleem toch?


    Life is hard and then we die

    Beelzebub schreef:
    (...)

    Nee jou kennen ze niet dus is het oninteressant. + Het staat niet over heel internet verspreid.


    xD


    Je mpp moeder swaa

    oh yes, ik hoop dat ze alles hebben meegenomen!
    sorry. (cat)


    It's time to be happy again.

    StereoZebra schreef:
    (...)

    Ik hoop niet dat het met moord te maken heeft :(

    Met moord? oÔ Hoe kom je daarop? 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Beelzebub schreef:
    (...)

    Nee jou kennen ze niet dus is het oninteressant. + Het staat niet over heel internet verspreid.

    HAHA ja want tokio hotel is mega-interresant.. ._____.
    Dude ik sta op het punt om de opmerking van de eeuw te maken maar dan heb ik mods aan m'n broek hangen :'D

    [ bericht aangepast op 2 sep 2010 - 23:09 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    @ FACEPLANT Nu ben ik heel benieuwd naar jouw opmerking xd.
    On: wat kut voor ze ><


    I am an idiot, I move.

    wel toevallig precies op hun verjaardag x'D vind ik dan toch, mja ik vind inbrekers zowiezo sneu, wat heeft het voor nut -.-'


    Nvt

    Beelzebub schreef:
    (...)

    Nee jou kennen ze niet dus is het oninteressant. + Het staat niet over heel internet verspreid.

    Dat was ook niet echt aardig van je, he.


    your eyes are like stars in the night.

    Ja dat is kut D:


    I don't need words to feel those lips.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    HAHA ja want tokio hotel is mega-interresant.. ._____.
    Dude ik sta op het punt om de opmerking van de eeuw te maken maar dan heb ik mods aan m'n broek hangen :'D


    Ja, voor de mensen tegen wie je het toevallig had is Tokio Hotel erg interessant. Dat had je zelf ook wel kunnen raden, toch?
    En maak die o zo geweldige opmerking van de eeuw maar, kunnen we allemaal heel stoer met je mee lachen.


    Scream for mercy!