• Dit weet ik al een tijdje van mezelf maar goed..

    Ik heb gemerkt dat ik heel slecht met teleurstellingen om kan gaan, en daardoor durf ik me nergens meer op te verheugen (soms doe ik dat natuurlijk nog wel, ik ben ook een mens). Maar altijd als ik me ergens op verheug gaat het niet door of er word iets aan verpest.

    Wie heeft dit nog meer?


    It's heavy but you are not the only one

    Ik.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik, ontzettend ><


    I am an idiot, I move.

    Ik, soms. Maar ik vergeet het ook snel.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik snap wel wat je bedoeld. Ik heb er ook een tijdje last van gehad, maar op een gegeven moment verpestte het echt alles. Bij elk dingetje dacht ik: 'Dat komt toch niet goed'. Dus ben ik wat positiever gaan denken en het helpt echt! Tuurlijk ben ik nog wel eens pessimistisch, maargoed, dat is iedereen wel eens. Probeer écht wat optimistischer te zijn, bij mij heeft het goed geholpen.


    It's time to be happy again.

    Soms.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ja, heel vaak.

    Ik kan er ook moeilijk mee omgaan. Zeker als het dan zo opeens is.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Join the club --'


    We're hiding behind skin that's too tough

    Fortune schreef:
    Ik kan er ook moeilijk mee omgaan. Zeker als het dan zo opeens is.


    Bij mij is het ook vaak als het opeens is.


    It's heavy but you are not the only one

    Ik..
    Maar ik verheug me toch telkens op leuke dingen, omdat ik weet dat er ook dingen zijn die wel door gaan en ook dingen die niet mislukken en niet verpest worden (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Nightingale schreef:
    Ik snap wel wat je bedoeld. Ik heb er ook een tijdje last van gehad, maar op een gegeven moment verpestte het echt alles. Bij elk dingetje dacht ik: 'Dat komt toch niet goed'. Dus ben ik wat positiever gaan denken en het helpt echt! Tuurlijk ben ik nog wel eens pessimistisch, maargoed, dat is iedereen wel eens. Probeer écht wat optimistischer te zijn, bij mij heeft het goed geholpen.


    Ik probeer zo optimistisch mogelijk te blijven, maar omdat ik niet erg sterk in m'n schoenen sta lukt me dat niet altijd even goed.


    It's heavy but you are not the only one

    Ik.


    Let us die young or let us live forever.

    Ik heb dat heel erg.
    Als ik dan naar iets uitkijk zeg ik altijd tegen mezelf: 'straks gaat het toch niet door'
    Het is eigenlijk gewoon een soort van zelfbescherming.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Armani schreef:
    Ik, soms. Maar ik vergeet het ook snel.


    My heart is yours and so am I