• Dit weet ik al een tijdje van mezelf maar goed..

    Ik heb gemerkt dat ik heel slecht met teleurstellingen om kan gaan, en daardoor durf ik me nergens meer op te verheugen (soms doe ik dat natuurlijk nog wel, ik ben ook een mens). Maar altijd als ik me ergens op verheug gaat het niet door of er word iets aan verpest.

    Wie heeft dit nog meer?


    It's heavy but you are not the only one

    Ik had dat vroeger heel vaak, maar nu begint het minder te worden.


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    NYC schreef:
    Soms.

    Ik heb ook zoiets, als ik bijv denk: ik hoop dat t morgen mooi weer word, word het de volgende dag kutweer XD Zo irri XD


    Little Monster 4 Life

    ik heb daar ook wel last van. Als iemand me tegenspreekt of boos op me wordt heb ik ook altijd dat ik de tranen tegen moet houden.
    Laatst zouden we gaan winkelen in Kroatië, maar dat ging niet door omdat er geen parkeerplek was. Dat is dan natuurlijk een teleurstelling, maar ik wil dan gelijk niks anders meer doen.


    Be my Louis and I be your Eleanor

    ik, eigenlijk best wel vaak -.-

    Ik heel erg, daardoor durf ik sommige dingen niet te vragen, al zijn het maar kleine dingen.
    Ik moet een baantje zoeken en ik zat van de week te denken dat ik in het restaurant van een vriend van mijn ouders wil gaan werken, maar ik durfde het niet te vragen, bang voor de teleurstelling.
    En dat zou ook heel belangrijk kunnen zijn.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik niet, eigenlijk.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Bedankt voor jullie reacties (flower)
    Zo zie je maar weer..You never walk alone :P

    @ FreakingxMe: Ik heb dat ook hoor dan heb je al je gedachten op een ding gericht (in jouw geval shoppen in kroatie) en dan gaat het niet door, dan kan ik me in ieder geval nergens anders meer op richten.


    It's heavy but you are not the only one