• Niet dat er veel om te balen was hoor. Gewoon school in het algemeen en dat ik veel huiswerk moest maken, een crappy betoog heb geschreven en dat mijn vriendjes ouders echt op moeten rotten. :Y)
    Dat was mijn geklaag.
    Nu jullie. Klaag maar raak.
    :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik snap wiskunde niet en hierdoor loop ik achter.
    Verder heb ik totaal geen zin in huiswerk, het enige wat ik wil doen is de bèta-readers aanmeldingen afhandelen en slapen.
    Ik wil ook gewoon niet meer aan hem denken, dat het me niet interesseert dat ie bestaat, iets doet, zegt of wat dan ook. Ik wil gewoon blind voor hem zijn.
    Bam.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ben ziek een ik heb net 2 uur lang huiswerk zitten maken. Jongens zijn klootzakken en wiskunde is moeilijk. -klaag-
    Dus ik snap wat je bedoelt. (:

    [ bericht aangepast op 9 sep 2010 - 16:24 ]

    School zuigt, hw zuigt, me ma ligt in het ziekenhuis, me zus is bijna nooit meer thuis, me beste vriendin vervangt me door iemand anders, en de jongen die ik leuk vind kijkt me niet aan. -klaagklaagklaag-


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ecstasy schreef:
    Ik ben ziek een ik heb net 2 uur lang huiswerk zitten maken -klaag-
    Dus ik snap wat je bedoelt. (:

    Haat aan huiswerk. :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik HAAT Frans. Ik wist het dat we meteen moesten beginnen met leren. Je wilt niet weten hoe erg ik Frans haat, GRMBL.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik moet nog aan m'n huiswerk, en ik heb per ongeluk iets opgevangen wat ik niet hoorde op te vangen. SHIT.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik ben ziek en ben een beetje kinda boos op 2 vriendinnen van me, die mij steeds met iemand laten samenwerken die ik niet moet. Iemand anders is geen optie; iedereen heeft al een partner dan --"


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik haat huiswerk, het bored mij totaal.
    Ik ben lui vandaag.
    Ik heb zin om te simsen, alleen ik weet niet wat ik daar moet doen.
    Yay.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik heb hoofdpijn, en ik ben net HELEMAAL nátgeregend. Ook was CKV héel saai, hij liet een of ander eng filmpje zien zonder onderwerp..
    En ik moet zometeen weer naar buiten, en daarna naar de stad. Terwijl ik geen jas heb .___.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    School is echt kut, het reizen is kut en heb hoofdpijn. (krul)


    -

    ik haat Frans vorig jaar 4.2 gemiddeld en nu moet ik mijn gigantische achterstand inhalen, mijn nederlands docent is k*t doet net alsof we kleuters zijn :s en ik heb nu al een hekel aan de andere in mijn klas, ik mag ze gewoon niet!

    Ik heb mijn enkel verzwikt en moet doorwerken gewoon. Ik moet mijn rijbewijs halen maar kom steeds verder in geldnood en het duurt nog wel wat weken voor ik weer salaris heb. Ik wil/'moet' naar mijn vriend toe maar daar kom ik ook 1600 te kort voor. En hij kan ook niet hierheen komen door problemen dus dat is ook zwaar kut. Ik wordt gek van het niet kunnen slapen. En en en en.... WRAAAAA.
    Hier wil ik van gaan schreeuwen dus nu stop ik maar met klagen... :')


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik klaag mijn verkoudheid aan, en het feit dat het uit is. MUUUUH :((


    Life is hard and then we die

    Na 2 lessen wiskunde snap ik het al niet meer. Maar dankzij Armani (I Think) heb ik me huiswerk bijna af (:.
    Ik haat mijn school omdat ik de komende 2 maanden geen Engels krijg, en zo dus geen kans krijg om mijn EXAMEN te kunnen maken. En ik dus alles lekker zelf kan uitzoeken-,-' THANK YOU SCHOOl.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb dit weekend zoveel te doen dat ik geen tijd heb voor huiswerk. Dus eigenlijk zou ik niet moeten klagen, maar ik moet het wel echt maken, want anders zit ik tot half 6 op school ;__;


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.