• Ik heb net een kleine ruzie gehad met mijn ouders, over wat ik later wil worden. Ik wil heel graag iets met muziek of Beeldende vorming doen, maar mijn ouders zeggen dat je daar helemaal niks mee kan doen, op leeraar worden na dan. Ik zit op de Mavo, en ga volgend jaar een keuzevak kiezen. Ik wil maar 1 van de 2 kiezen, omdat het anders tè gek word. Ik kan maar niet kiezen tussen Bevo en Muziek, en als ik 1 van de 2 zou kiezen, Wat moet ik dan worden? Voor Lerares (of hoe je dat ook mag schrijven) moet ik nog heel lang studeren! en iets anders weet ik ook niet echt.

    Vraag dus:
    Welke beroepen kan je bereiken met Muziek en Beeldende vorming?


    Joy is not in Things, it is in us.

    Nou,
    je kan bijvoorbeeld, muzikant worden, artiest, kunstenaar?


    Your make-up is terrible

    Creatieve therapeut, Muzikale therapeut, Docent muziek of beeldendevorming, activiteitenbegeleidster eh?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oh, dan is mijn opleiding eigenlijk geknipt voor jou. Maar het is wel een HBO. Ik doe Kunst & Techniek, te volgen in zeker Enschede en Deventer. Daar leer je ontwerpen en programmeren op pc, photoshoppen en websites bouwen, filmen, composities maken and so on. Wat het nuttige eraan is? Het is heel breed en heeft een groot gedeelte ICT erin, waar dus in o.a. de editing en reclamebranche veel om wordt gevraagd. Misschien is het een idee als je een stapje hoger wil of 1 dag in de week HBO gaat volgen. Tot nu toe ben ik er erg blij mee :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Als je echt goed bent kun je naar de kunstacademie en dan verder ontwikkelen? (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Kan je niet in de reclame gaan? Dat gaat toch ook, niet? :X -heeft geen idee-
    Nou, ik zit in de Humane Wetenschappen, en ik kan, als ik zou willen, nog voor architect gaan, dus volgens mij kan je heus wel veel doen, als je echt wil :]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California