• wat als Tom een one night stand met jouw zouw willen.
    Weiger je of ga je toch met hem mee?

    vertel het maar....


    I need you like a heart needs a beat

    Tom neukt er helemaal niet zoveel.
    Dus mocht het gebeuren is dat toch wel bijzonder. For some reason.


    Ik denk het eigenlijk ook niet meneer heeft een beetje een te groot ego maja wat kunnen we er aan veranderen ?

    Tom neukt er helemaal niet zoveel.
    Dus mocht het gebeuren is dat toch wel bijzonder. For some reason.


    ja ik denk eigelijk persoonlijk ook da ze da overdrijve met Tom heeft elke nacht een ander in bed.
    mss heeft em soms is een onenight stand maar blaze ze ze dat in de media op van Tom doet 'het' elke nacht met iemand anders.


    I need you like a heart needs a beat

    njaaa.
    ik zou weigere.
    Moest het Bill zijn daarentege (A)

    nee. gwn dunnow als ik wat dronke ofzo zouzijn mss wel. maar van alcohol drink ik alleen bacardi breezer, en daaar zit zowat niks in -__-

    Tom heeft volgens mij een kleine obsessie voor het vrouwlijk lichaam.xD


    I need you like a heart needs a beat

    Hahaha ik had die uitdrukking op zijn hoofd willen zien. hebben jullie dat gevraagd bij een meet en greet of wat ??

    watte?
    da van die obsessie?


    I need you like a heart needs a beat

    Tom neukt er helemaal niet zoveel.
    Dus mocht het gebeuren is dat toch wel bijzonder. For some reason.
    Klopt...
    Maar ik zou sowieso nee zeggen...

    Hahaha ik had die uitdrukking op zijn hoofd willen zien. hebben jullie dat gevraagd bij een meet en greet of wat ??


    want dat van die obsessie,is wat ik zelf vind en ik denk dat ik niet de enige ben die dat denkt


    I need you like a heart needs a beat

    nee nee laat maar :)!

    (...)

    want dat van die obsessie,is wat ik zelf vind en ik denk dat ik niet de enige ben die dat de,k
    Ik denk dat ook =] ahja het is ook maar een jongen..^^

    Nja volgens mij heeft tom zowiezo al bijna geen one-night-stands dus vind het vrijwel onlogisch, maar om eerlijk te zijn, op die moment zou ik denk ik niet echt weigeren xD alle hangt van het moment af natuurlijk, maa rwat wil je, op die moment zou ik daar staan denken 'hier sta ik met tom kaulitz, yes^^'
    nja zou zo blij zijn, dat ik hem dan al zie, dat ik vast niet weiger, maarjah hij zou tog nooit aan mij vragen voor one night stnad, want i kontmoet hem vast nooit xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    weigeren


    Why don't you break my heart

    Mmmm....
    Het is wel bijzonder dat ie dat dan aan mij zou vragen voor ze 1/2 keer per jaar. (A)
    Maar nee ik zou het niet doen it's everything or nothing!


    I do not hook up.

    denk het toch echt niet he!
    ik ben niet van de one-night-stand..:S
    Nee, Ik zou dus niet meegaan!
    wel een gezellig babbeltje, maar meer niet ;)
    xx

    Nopes. (: Doe ik gewoon niet aan n_n


    Mew <3