• Hier kan je verder praten over de toekomstige beta-readers ;)

    Het andere topic was vol.

    De inschrijvingen zijn gesloten en de betareaders zijn momenteel aan het werk met de inschrijfformulieren.

    Het is dus de bedoeling dat het gaat over het betareaden, de nieuwe betareaders en wat je hoopt.
    We weten nu wel dat iedereen wil dat de uitslag snel komt maar dat Rutger ook van zijn dochtertje moet kunnen genieten.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2010 - 17:04 ]

    Cornflakes schreef:
    (...)
    Ssst nu boor je m'n prachtige theorie de grond in.(krul)

    ah moet ik je troosten?

    Cornflakes schreef:
    (...)
    Ssst nu boor je m'n prachtige theorie de grond in.(krul)


    Geef mijn studie de schuld, daar moet ik dat constant doen (krul)

    In ieder geval hoop ik voor jullie dat de uitslag snel komt.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Geef mijn studie de schuld, daar moet ik dat constant doen (krul)

    In ieder geval hoop ik voor jullie dat de uitslag snel komt.

    Dat hopen wij zelf ook. Maar ja,Rutger is vaak online alleen niet voor dit.
    Voor de grote zaken!

    Genisis schreef:
    (...)
    Dat hopen wij zelf ook. Maar ja,Rutger is vaak online alleen niet voor dit.
    Voor de grote zaken!


    Volgens mij is hij er alleen maar mee bezig. Het geeft nogal werk om de nieuwe bèta's kleur te geven..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Virginity schreef:
    (...)

    Volgens mij is hij er alleen maar mee bezig. Het geeft nogal werk om de nieuwe bèta's kleur te geven..

    Nou dan duurt het lang. Een kleur geven duurt niet langer dan een dag lijkt me?

    Genisis schreef:
    (...)
    Nou dan duurt het lang. Een kleur geven duurt niet langer dan een dag lijkt me?


    Naja, er moeten nog extra knoppen en van die dingen en een extra balkje bij het profiel van de beta readers toegevoegd worden?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Virginity schreef:
    (...)

    Naja, er moeten nog extra knoppen en van die dingen en een extra balkje bij het profiel van de beta readers toegevoegd worden?

    Dan denk ik dat je een dag per bezig bent dus ik weet niet hoe maar het duurt nu al 2 weken dus dat is best lang.

    Genisis schreef:
    (...)
    Dan denk ik dat je een dag per bezig bent dus ik weet niet hoe maar het duurt nu al 2 weken dus dat is best lang.


    Tussen die twee weken moesten de beta's nog kiezen, of niet?

    En Rutger heeft wat tijd nodig voor zijn kindje, maar dat weten we alvast al.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Het duurt lang om alle aanmeldingen door te gaan, daar is zeker een week tijd in gestoken. Vooral aangezien school ook net voor iedereen weer was begonnen. Rutger is de laatste keer op de 14e online geweest en alleen voor de nieuwsbrief. Zo vaak komt hij niet online.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Virginity schreef:
    (...)

    Naja, er moeten nog extra knoppen en van die dingen en een extra balkje bij het profiel van de beta readers toegevoegd worden?


    Mwah, zo verschrikkelijk veel werk is dat niet hoor.
    Ik heb zelf in het verleden forums beheerd of mede-admin/crew geweest en dat is enkel een paar kleine aanpassingen in de meeste gevallen.
    Zodra het lid in de juiste groep is gezet komen de aanpassingen vanzelf door.
    Maar Rutger zal gewoon genoeg andere dingen aan zijn hoofd hebben of er van genieten om jullie lekker nieuwsgierig te houden. 8D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik denk inderdaad dat hij het gewoon grappig vind om ons zo in spanning te zien. (nerd)


    Hope goes lost but never dies.

    Ik geloof dat de overgang van user naar betareader voor Rutger niet zo veel tijd kost. Hij heeft die functie eerst gemaakt, en nu kan hij de users die gekozen zijn in een mum van tijd betareader maken.
    Hij hoeft niet voor iedere user helemaal aan te klikken welke knopjes die persoon dan ziet op zijn/haar profiel, en welke kleur de username krijgt.

    Ik geloof dat het zo zit, maar weet niet honderd procent zeker hoor!

    Rutger is gewoon weinig online, en daarvan weten we allemaal de reden (:

    Ja een hele leuke reden maar kost het echt 2 weken? In die tijd dat ie wel online was het hij het best kunnen doen dan.

    Nu begint het echt wel lang te duren. :l

    Train schreef:
    Nu begint het echt wel lang te duren. :l


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.