• Hier kan je verder praten over de toekomstige beta-readers ;)

    Het andere topic was vol.

    De inschrijvingen zijn gesloten en de betareaders zijn momenteel aan het werk met de inschrijfformulieren.

    Het is dus de bedoeling dat het gaat over het betareaden, de nieuwe betareaders en wat je hoopt.
    We weten nu wel dat iedereen wil dat de uitslag snel komt maar dat Rutger ook van zijn dochtertje moet kunnen genieten.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2010 - 17:04 ]

    Happysnail schreef:
    Ik heb je gewaarschuwd. Niet nog 'ns off-topic gaan 8D

    Srry. Ik ben heel stout geweest om te reageren. :(

    Happysnail schreef:
    Ik heb je gewaarschuwd. Niet nog 'ns off-topic gaan 8D

    Jullie draaien een best dagje vandaag.(krul)

    Oké ik ga al ontopic.

    Uitslag:Y)uitslag:Y)uitslag:Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Cornflakes schreef:
    (...)
    Jullie draaien een best dagje vandaag.(krul)

    Oké ik ga al ontopic.

    Uitslag:Y)uitslag:Y)uitslag:Y)

    Das een beetje te on topic!
    Laten we het houden op het feit dat iedereen dood zenuwachtig word. Is dit niet veel erger dan bij andere keren?

    Genisis schreef:
    (...)
    Das een beetje te on topic!
    Laten we het houden op het feit dat iedereen dood zenuwachtig word. Is dit niet veel erger dan bij andere keren?

    Omdat ze harde concurrentie hebben.(krul)
    Nee, dat was een grapje, maar inderdaad het valt me wel op. ö


    *insert philosophical cringe expression here*

    Nee volgens mij komt het ook, omdat er nu al tien beta's zijn, dat we denken dat er nu minder kans is of zo, dan toen dat er nog geen beta's waren (nerd) Of zo


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    DECIBELLE schreef:
    Nee volgens mij komt het ook, omdat er nu al tien beta's zijn, dat we denken dat er nu minder kans is of zo, dan toen dat er nog geen beta's waren (nerd) Of zo

    Dit is al de derde keer dat er Beta-readers gezocht worden hoor(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    DECIBELLE schreef:
    Nee volgens mij komt het ook, omdat er nu al tien beta's zijn, dat we denken dat er nu minder kans is of zo, dan toen dat er nog geen beta's waren (nerd) Of zo

    Kan. Het is wel erg lastig. Ik probeer het uit mijn hoofd te bannen en niet te veel te hopen dat voorkomt teleurstelling. Alleen denk ik telkens dat ik niet goed genoeg ben. Maar ja ik moet niet te min denken!

    Tragically schreef:
    (...)
    Dit is al de derde keer dat er Beta-readers gezocht worden hoor(:

    Ja weet ik 8D Maar wat ik bedoel is, omdat er nu maar drie gekozen en er al tien zijn denken ze dat de concurrentie heel erg groot is en zo. Of zoiets.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    DECIBELLE schreef:
    (...)
    Ja weet ik 8D Maar wat ik bedoel is, omdat er nu maar drie gekozen en er al tien zijn denken ze dat de concurrentie heel erg groot is en zo. Of zoiets.

    Oh ja dat kan wel, maar volgens mij zitten hier best wel een paar goede nieuwe Beta-readers tussen hoor ^,^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)
    Oh ja dat kan wel, maar volgens mij zitten hier best wel een paar goede nieuwe Beta-readers tussen hoor ^,^

    Haha die durf je niet te noemen! Of vind je jezelf veel te goed voor ons? -kidding-

    [ bericht aangepast op 17 sep 2010 - 20:46 ]

    Genisis schreef:
    (...)
    Haha die durf je niet te noemen! Of vind je jezelf veel te goed voor ons? -kidding-

    Ik reken mezelf daar niet bij, en nee ik ga niet zeggen wie ik denk dat de nieuwe Beta-readers zouden kunnen zijn wánt dan ben ik de boeman als het niet waar is(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)
    Ik reken mezelf daar niet bij, en nee ik ga niet zeggen wie ik denk dat de nieuwe Beta-readers zouden kunnen zijn wánt dan ben ik de boeman als het niet waar is(:
    Boe!

    Tragically schreef:
    (...)
    Ik reken mezelf daar niet bij, en nee ik ga niet zeggen wie ik denk dat de nieuwe Beta-readers zouden kunnen zijn wánt dan ben ik de boeman als het niet waar is(:

    Ze vinden ons allemaal goed en kunnen daarom gewoon niet kiezen, dat zou wel verklaren waarom de uitslag zo lang duurt.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Cornflakes schreef:
    (...)
    Ze vinden ons allemaal goed en kunnen daarom gewoon niet kiezen, dat zou wel verklaren waarom de uitslag zo lang duurt.(krul)


    De uitslag is er nog niet, omdat Rutger nog niet online is geweest en hem nog niet bekend heeft gemaakt.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    (...)

    De uitslag is er nog niet, omdat Rutger nog niet online is geweest en hem nog niet bekend heeft gemaakt.

    Ssst nu boor je m'n prachtige theorie de grond in.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*