• Mijn D-schijf staat bijna vol ._. En nu heb ik al een paar programmas verwijderd maar het helpt niet echt. En voor mijn neefje uit Duitsland heb ik World of Warcraft erop staan, die speelt dat altijd als hij hier is. Maar volgens mij is WoW echt teringgroot en neemt het veel plaats in beslag. Nou weet ik niet of ik het moet verwijderen want dat vind ik zielig voor hem (cat)


    I live for the applause, you will die for it.

    Als die bijna nooit bij je is kun je het toch ook verwijderen?
    maar als hij er best wel vaak is zou ik het er op laten staan (A)

    heb je al wel n defragmentatie over je schijf gegooid?

    Pleur de D naar de C en je hebt ineens heel veel ruimte.(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    laten staan. Misschien ligt het wel aan wat anders..


    I'm the Lizard King, I can do anything!

    haha, WoW is 8gb als je alleen het hoofdspel hebt.. :'] En dan ga je ook nog patchen, dus dat is echt heel veel ruimte ja. :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik denk dat ik het er toch wegtyf want 8 GB is veels te groot en ik ben momenteel zelf een grote game aan het downloaden (Aion)


    'Please wait until the current program is finished uninstalling or being changed', wtf dat staat er nu al een kwartier. omfg.

    [ bericht aangepast op 11 sep 2010 - 21:27 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Kikkeli schreef:
    Ik denk dat ik het er toch wegtyf want 8 GB is veels te groot en ik ben momenteel zelf een grote game aan het downloaden (Aion)


    'Please wait until the current program is finished uninstalling or being changed', wtf dat staat er nu al een kwartier. omfg.

    Doet me denken aan je hyves
    'Lezen
    Beantwoorden?
    Wegtyffen'

    x'D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Idd overzetten van D schijf naar C schijf. En anders schijf defragmenteren en opruimen, komt er meer ruimte vrij. Of gewoon een externe harde schijf nemen, zoals ik heb gedaan (:


    FML