• oke mensen.. dee titel zegt het al he.. en als er mensen zijn die denken dat dit weer zo'n onzin topic is dan heb je het fout! ik ben op zoek naar iets... en dat iets is...

    EEN ECHTE VRIENDIN WAAR IK MIJN PROBLEMEN MEE KAN BESPREKEN EN DIE ME BEGRIJPT!!!!!!!!!!!

    pleace help me want ik zit hier te janken achter de computer omdat ik mijn vriendinnen mis van de bassisschool (waar ik nu net vanaf ben).

    Hoitjes,
    Ik begrijp dat het moeilijk is voor jou om je vrienden achter te laten die je al bijna 6jaar kent. Maar in je andere school ga je ook vrienden maken zoals de andere hier zeggen.
    De vrienden die je maakt in het middelbaar zullen vrienden zijn voor het leven ookal lig je in ruzie met iemand je zal het rap bijleggen. Toen ik die overstap heb gemaakt heb ik 2 beste vrienden gemaakt en nu zijn dat er veel meer doordat ik veranderde van klas.
    Ik wil maar zeggen in het middelbaar kan het alleen maar beteren. Het is een soort van nieuwe start.

    Ik hoop dat je er veel aan hebt gehad aan mijn ellelange uitleg en als er iets is je kan altijd met me praten. Ik begrijp trouwens ook bijna iedereen.

    In het begin zat ik ook te janken dat ik van de basisschool weg moest en mijn vrienden achterliet.
    Maar je vergeet het echt snel.
    Je leert zoveel nieuwe mensen kennen op de middelbare en er zullen ook veel je vrienden worden.
    Ik heb nu met niemand meer contact van de basisschool en ik mis ze ook niet.
    Dat zag ik ook niet als echte vrienden.
    Mijn echte vrienden heb ik op de middelbare leren kennen.
    En bij hun weet ik gewoon zeker dat ze altijd mijn vrienden zullen blijven

    Mijn leven is er eigenlijk zóveel meer op vooruitgegaan op de middelbare school,
    je leert zóveel meer mensen kennen! En je zult vast een zeker een goede vriendin vinden.
    Ik zou je graag helpen en als je gewoon zin hebt om met iemand te praten mag je een pb sturen en geef ik je mijn msn wel ofzö!
    Dus relax, iedereen vind het eng om naar het middelbare te gaan, de een vind het enger dan de ander maar vergeet neit:
    Het is een nieuwe start, je begint overnieuw! Nieuwe ronde nieuwe kansen...


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?



    ik denk gewoon dat je nieue vrienden moet maken!
    en af en toe gewoon met je oude vrienden moet afsprken ofzo.

    xxmii(K)


    -

    Ik vroeg ook z'n vriedin en ik heb er nu een ^^

    je komt er wel overheen geloof me ;)
    toen ik van de basis school naar de 1e klas ging vond ik het in het begin ook moeilijk,, maar toen ik naar de 2e ging was ik ze al vergeten jOh^^
    bel eens wat oude klasgenootjes op om iets af te spreken ;)


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    ookal ben ik niet gekend ik wil altijd luisteren ( lezen)
    ookal ben ik niet vertrouwd, je kan proberen me te vertrouwen
    ookal kan ik miss niet helpen, het kan opluchten eens iets te zeggen....
    eigenlijk weet ik niet eens of je een probleem hebt maar als dat zo is wil ik wel luisteren... is dat niet zo wil ik nog luisteren...
    X


    Make This World Deep So I Can Jump In It!

    Wel ik kan niet zeggen dat ik je helemaal begrijp, want ik heb het zelf niet voorgehad, dus wee tniet hoe jij je juist voelt, maar ik begrijp wel dat het serieus isö
    Wel uiteindelijk zal je wel iemad vinden die je helemaal kan vertrouwen, maar dat kan miss nog even duren.
    Misschien moet je voorzichtig iemand meer dingens vertrouwen en zien hoe ze ermee om gaat^^
    als het positief is weet je dat je haar of hem meer kan vertrouwen envind je misschien wel zo iemadn^^
    Ik denk dat er genoeg mensen klaar staan voor jouw om je te helpen ;)En denk niet dat ze zomaar iets verder zouden zeggen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    in het begin miste ik mijn vriendinnen ook, maar heb al geen contact meer met ze sinds de brugklas (ga nu naar de derde).
    als je dingen kwijt wilt, ik ben er voor je (heb zelf ook problemen gehad).

    dank jullie allemaal...

    vandaag was mijn eerste schooldag in de brugklas! het ging hardstikke goed maar ik was wel kei en kei verlegen! ik durfde bijna niets te doen! is dat normaal? want meestal ben ik nest wel spontaan!:8

    dank jullie allemaal...

    vandaag was mijn eerste schooldag in de brugklas! het ging hardstikke goed maar ik was wel kei en kei verlegen! ik durfde bijna niets te doen! is dat normaal? want meestal ben ik best wel spontaan!:8

    Ik mis nog elke dag mn ouder vrienden van de basisschool..

    T komt wel gooedd hoor!!

    yes yes yes yes!!!!!!(yeah)(yeah)(yeah)

    ik zit nu bija 6 weken op school en ik heb eindelijk 3 beste vriendinnen! is echt zo cool!

    Ik was best blij dat ik van me basisgool af ging, 2 jaar geleden,, ik heb nu beterevriendinen,, maar ook niet egt van wat je zegt,, ik deel me problemen er mee! Dus ik weet wat je bedoeltt!


    Dunno ><

    Jhoa kint je moet iemand zoekn hé
    ik kan toch niemand voor jou uitzoeken <_<