• oke mensen.. dee titel zegt het al he.. en als er mensen zijn die denken dat dit weer zo'n onzin topic is dan heb je het fout! ik ben op zoek naar iets... en dat iets is...

    EEN ECHTE VRIENDIN WAAR IK MIJN PROBLEMEN MEE KAN BESPREKEN EN DIE ME BEGRIJPT!!!!!!!!!!!

    pleace help me want ik zit hier te janken achter de computer omdat ik mijn vriendinnen mis van de bassisschool (waar ik nu net vanaf ben).

    Moet ik je eerlijk iets vertellen. Toen ik van de basischool af ging moest ik zolang huilen, ik wou mijn vrienden niet kwijt.. De eerste dag op school, ik ben telaat, zit naast een jongen die nooit lacht. Ik heb me de eerste dagen zo geergerd en gehuild. Maar toen begon ik een meisje kennen en nou na 4 weken waren we dikke vrienden! en toen waren we opeens een groepje van 5/6 man. En nu 3jaar later nogsteeds:D


    BabyCakes.x3.

    Owh ja, dit ken ik..
    Ik had op de basisschool 3 hele goede vriendinnen. Toen ik van de basisschool af ging en naar de middelbare toe ging werd het contact wat minder. Maar ik werd niet echt geaccepteerd op mijn nieuwe school (nu nog altijd niet) en zocht mijn oude vriendinnen steetds vaker op. Maar toen stierf 1 van hen door een auto-ongeluk.. Toen was het over, voorgoed.
    We hadden allemaal ons eigen verdriet, en kwamen alleen nog maar bij elkaar om uit te huilen. Toen het ergste verdriet weg was, gebeurde dat niet meer. Ik zie ze nu nog maar heel weinig, want 1 van hen is naar de andere kant van NL verhuist.
    Maar als er iets is: PB me maar hoor! ;)
    Xx


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik heb mn oude klas(vn gr. 8), en dan v0oral mn beste vriendin van toen, heel erg gemist. Bij mij was het dan wel zo dat wel mijn halve klas+ik naar dezelfde school gingen.. Dus ik hoefde veel vriendinnen niet te missen.. (maar wel mn beste vriendin, die ging nr andere school) Maar ik werd dus wel in de verkeerde klas geplaatst want al mn vriendinnen zaten in een andere klas.. Dus ik kende helemaal niemand.. Ik kon erv0or kiezen om ook bij mn vriendinnen geplaatst te worden, maar dat deed ik niet.. Ik vond dat ik ook nieuwe vrienden m0est maken, en ik ben nog steeds blij dat ik gwn in mijn klas gebleven ben, want ik heb nu veel superaardige vriendinnen&vrienden, als ik in de andere klas, bij mn vriendinnen had gezeten van gr 8, had ik vast niet zo veel vrienden gemaakt, en tr0uwens veel van mn gr. 8 vriendinnen zijn echt verandert in meelopers..
    En mn beste vriendin(vn gr. 8) die naar een andere school ging, is dit jaar op mijn school gekomen, echt cool x3
    Alleen ze m0et wel de 1e overdoen =.='' maarjah ik zie haar vaak in de pauzes..^^


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    < Verplaatsing naar Relatie. ;-) >


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    nou ik had daar niet zo`n last van...
    ik had 2 super goede vriendinnen en daar heb ik nog steeds contact mee, ik wil zeggen Dat het niet onmogelijk is je vrienden te houden op een andere school en weet je wat ik ook vind, dat iedereen de laatste tijd vrienden ziet om problemen mee te delen maar een vriend was toch iemand waarmee je lol kon maken ? sorry maar dat staat in mijn woorden boek...
    En op je nieuwe school zul je vast ook vrienden maken die net zo veel om je zullen geven als je vrienden op je basisschool.


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    ik ken dat gevoel maar ik denk dat je snel genoeg wel weer andere vriendinnen vind. he is soms moeilijk ik weet het ik zit er zelf nu ook erg mee maar je kunt ze eigenlijk niet vinden ze komen vanzelf hoe rot dat ook is je moet er ff mee omgaan
    je mag me wel een pb sturen als je er erg mee zit hoor;)


    Love is the world. And that's make my smile.

    Ik snap het wel...

    Ik heb iets van 12 jaar een vriendin gahad.

    Mijn oude BF zeg maar.

    Maar nu we op een andere school zitten zien we elkaar niet meer :(

    En eigenlijk dacht ik dat ik dat heel erg zou vinden maar het valt nu wel mee eigenlijk.

    En ander heeft het wel soort van overgenomen. Maar hij is wel een jongen. Echt een lieve schat!

    Maar als je iemand zoekt je kun altijd alles bij mij kwijt (A)

    XSimone (K)


    Follow just your own mellody