• De stelling van vandaag luidt:
    Concerten moeten goedkoper worden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Let the Night embrace you

    ja! k had naar een jb concert in New York gekeken en daar was een kaartje 790 euro! echt gewoon bizarr!


    Believe In Everything Because Everything's Reachable

    na, ik zeg oneens. Met de illegale downloads en dergelijke, verdienen ze toch amper.. of toch niet veel, want al bij al verdienen ze alsnog miljoenen. Natuurlijk denken jullie nu van ; ' maar als je een echte fan bent koop je de cd ' maar dan ga ik zeggen ; waarom zou jij een cd van 25 euro ofzo kopen als je de hele cd gratis kan downloaden via het internet? zo denken veel mensen tegenwoordig, dus is het voor mij meer dan normaal dat de prijzen van concerttickets omhoog gaan, ze moeten ergens winst mee maken, niet dan.

    maar op zich heb ik nog geen concert meegemaakt of festival of iets in die aard, waarvoor ik overdreven veel geld aan heb moeten uitgeven. GMM is natuurlijk hartstikke duur, maar als je alle bands bij mekaar telt en dan apart de prijs gaat tellen, kom je ongeveer aan het zelfde eindbedrag.


    It's not because I choose to avoid people, that I'm anti-social.

    betalen voor een kaartje vind ik niet zo er, maar alles wat erbij komt is zo duur.
    Van de week heb ik me kaartje voor Never Shout never en The Maine besteld. 13 euro. dus ik denk ow lekker goedkoop! moet ik er ook nog een abbo bijkomen, reserveringskoste, zentkoste. ben ik tog mooi 25 euro kwijt. terwijl je in eerste instatie denkt. ow daar doe ik het voor.,


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nou ja.. Ik ben eens naar een concert van Ginger Ninja geweest en dat was 8 euro. Ja oké, ze zijn niet bekend maar toch. Beginnende artiesten moeten érgens van rondkomen.
    Maar toen ik naar Te Script wilde, waren die kaartjes 60 euro. Ja, dat vind ik dan wel weer te duur voor die band, eerlijk gezegd.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Als het een leuk concert is, wel natuurlijk.

    helemaal mee eens als festival gaanster
    maar toch ook weer niet want als ze de prijs gaan verlagen , krijgen de artieste minder geld en dan gaan er enorm veel groepen/zangers/zangerresse mee ophouden

    Matix zei op 12 sep 2010 - 0:02:

    Van sommige artiesten mag dat van mij inderdaad wel!


    I´m nothing special.