• ik vind dat het echt niet kan hoor ik heb niks tegen moslims enzo maar dit gaat me echt te ver, je hebt toch wel meer plekke in new york waar je en moskee kan bouwen, ik vind het gewoon niet normaal hoor, die mense denken niet na ofsow ><




    zo dit moest er eve uit x]


    =

    Arsenal schreef:
    Boeit me niet. (:

    Ik heb vrienden die moslim zijn, en ze zijn echt vet aardig. Maar ze kunnen beter ergens ander bouwen als je het mij vraagd


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Bladder schreef:
    (...)

    Hoezo zou het daar niet veilig zijn?
    Veel vandalisme.


    it's so empty living behind these castle walls

    Hush schreef:
    Het gaat er in ieder geval op, dat het net lijkt of ze gewonnen hebben. Ze zorgen ervoor dat die gebouwen neerstorten met al die mensen erin en planten vervolgens zo'n moskee op die plek, dat vind ik heel erg raar. En respectloos.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ascendancy schreef:
    (...)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik ben het er ook zwaar mee oneens! Ik hoop dat Wilders het zo weet te krijgen dat dat ding er niet komt. :O Ze kunnen hem toch ook ergens anders bouwen! Waarom precies daar :@


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Het is niet naast ground zero, maar drie blokken verderop "=.= en het is geen moskee, maar een islamititsch centrum O,o
    ik vind het een heel mooit symbool, want nu is ground zero een teken van strijd, en als je er zo'n centrum neerzet, wordt het een teken dat het ook anders kan.
    Nou zie ik ook wel dat Wilders en 'stop islamization of america' (wat trouwens echt een domme beweging is) daar niet heel blij mee zouden zijn, dus als ik Obama was, zou ik er ook een kerk en een synagoge en een hindoetempel enzo neerzetten, want dan krijg je echt een symbool van verbroedering, en dan hebben de terroristen hun doel niet bereikt, wat ze dus wel hebben nu iedereen zo zit te zeuren.


    Alis volat propriis

    xChanelx schreef:
    Ik ben zelf half moslim, dus ik heb niks tegen ze. x'D
    Maar precies op die plek vind ik niet echt kunnen, ze kunnen ook ergens anders gaan bouwen ofso. ;d


    All this dampness is damp.

    nerveus schreef:
    Ik ben het er ook zwaar mee oneens! Ik hoop dat Wilders het zo weet te krijgen dat dat ding er niet komt. :O Ze kunnen hem toch ook ergens anders bouwen! Waarom precies daar :@


    Ding? (cat)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    new york is groot hoor,en dan nog eens een moslim winkel ernaast bouwen met boeke en spulle over de moslims o.0


    =

    niks mis met moslims en moskee (behalven die hooft doeken en iri geluid uit moskee(N)) maar moske bij ground zero is STOM!!! ik vindt dat ie daar niet moet komen. ze meoten daar geen gebedhuizen neer zetten (van KERK totMOKEE)
    gewooon een herdenk plaats met een parkje . ik bedoel ik heb liever een parkje met een modiement dan een moske:P


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hush schreef:
    Ik vind dat ook niet kunnen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Hush schreef:
    Het gaat er in ieder geval op, dat het net lijkt of ze gewonnen hebben. Ze zorgen ervoor dat die gebouwen neerstorten met al die mensen erin en planten vervolgens zo'n moskee op die plek, dat vind ik heel erg raar. En respectloos.

    wie zijn 'ze'?
    Want de terroristen willen volgens mij alleen strijd, en de normale moslims dat centrum.


    Alis volat propriis

    Oke ik ben zo dom, maar wat is een twin tower?(cat) Of een ground zero?


    .

    Marilena schreef:
    Oke ik ben zo dom, maar wat is een twin tower?(cat) Of een ground zero?

    o.o


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.