• ik vind dat het echt niet kan hoor ik heb niks tegen moslims enzo maar dit gaat me echt te ver, je hebt toch wel meer plekke in new york waar je en moskee kan bouwen, ik vind het gewoon niet normaal hoor, die mense denken niet na ofsow ><




    zo dit moest er eve uit x]


    =

    NYC schreef:
    (...)
    De aanslag op de twin towers is gepleegd door moslim extremisten. En om dan op die plek een moskée te gaan bouwen gaat mij ook te ver.


    Zou je dan ook zo gereageerd hebben als ze een kerk gingen bouwen daar?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Hush schreef:
    Ik vind dat ook niet kunnen.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik vind het echt ongepast. Dat is echt één van de plekken waar die moslims even geen moskee mogen neerzetten. Dat zou ik echt erg vinden.


    It's time to be happy again.

    Het is maar een gebouw en ik geloof niet dat de aanslag is gepleegd door moslims maar dat is weer een heel ander verhaal. Dus ik vind dat het gebouw er gewoon mag staan. (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Virginity schreef:
    (...)

    Euh, racist?


    Uhm, nee ik ben geen racist hoor.
    Ze mogen best van mij ergens anders een moskee neerzetten,
    maar hoe komen ze er in Godsnaam bij 1tje op Ground Zero te zetten?
    Amaaaaaai.


    It's not the same without you.

    Virginity schreef:
    (...)

    Zou je dan ook zo gereageerd hebben als ze een kerk gingen bouwen daar?


    Nee, ik niet. Maar ik beweer niet dat alle moslims terroristen zijn. Maar de beweging die al die vliegtuigen heeft gekaapt is islamitisch en handelt in de naam van Allah. Ik vind het verkeerd om een moskeee op een een plek neer te zetten waar honderden mensen zijn overleden, door toedoen van die islamitische organisatie.


    It's time to be happy again.

    Het is wel zo dat niet gelijk alle moslims fout/slecht zijn, want het was maar een groep die het deden en er zijn natuurlijk ook moslims overleden tijdens die terroristische aanval, maar waarom nou precies daar (of 'drie blokken verder' wat trouwens volgens sommige mensen helemaal niet ver weg is) maar doe het dan aan de rand van de stad ofzo...


    There are several things that I have been doing wrong.

    HEARTCRASH schreef:
    (...)

    Uhm, nee ik ben geen racist hoor.
    Ze mogen best van mij ergens anders een moskee neerzetten,
    maar hoe komen ze er in Godsnaam bij 1tje op Ground Zero te zetten?
    Amaaaaaai.


    Stiekem vind ik het racistisch dat je zou 'In de fik steken die handel. Vieze varkens'

    Ik greep vroeger de keel in de bassischool bij zo'n mensen, lol.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    DUDES!
    Ze hebben de Twin Towers vernield zodat ze het over konden gaan nemen.
    Dáárom mogen die varkens geen moskee van mij daar neerzetten.


    It's not the same without you.

    Nightingale schreef:
    (...)

    Nee, ik niet. Maar ik beweer niet dat alle moslims terroristen zijn. Maar de beweging die al die vliegtuigen heeft gekaapt is islamitisch en handelt in de naam van Allah. Ik vind het verkeerd om een moskeee op een een plek neer te zetten waar honderden mensen zijn overleden, door toedoen van die islamitische organisatie.


    Maar kunnen we voor een minuut vergeten dat ze moslims waren en gewoon focusssen op het feit dat er noch een kerk noch een moskee gaan zetten daar?
    Beide onrespectvol.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    HEARTCRASH schreef:
    DUDES!
    Ze hebben de Twin Towers vernield zodat ze het over konden gaan nemen.
    Dáárom mogen die varkens geen moskee van mij daar neerzetten.


    "Ze" was El Quada. Niet de moslims. (krul)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Virginity schreef:
    (...)

    Stiekem vind ik het racistisch dat je zou 'In de fik steken die handel. Vieze varkens'

    Ik greep vroeger de keel in de bassischool bij zo'n mensen, lol.


    Ahaha, lol.
    Nee ik heb veels te veel slechte ervaringen met mensen die moslim zijn.
    Ik heb ook wel vriendinnen die moslim zijn hoor. (:


    It's not the same without you.

    Virginity schreef:
    (...)

    Maar kunnen we voor een minuut vergeten dat ze moslims waren en gewoon focusssen op het feit dat er noch een kerk noch een moskee gaan zetten daar?
    Beide onrespectvol.


    waarom zouden we 'even' vergeten dat een islamitische organisatie dat heeft gedaan? Ik vind wel dat ze er ook geen kerk neer moeten zetten. Het is Ground Zero en dat moet het blijven, en niet allerlei dingen erbij gaan bouwen.


    It's time to be happy again.

    HEARTCRASH schreef:
    (...)

    Ahaha, lol.
    Nee ik heb veels te veel slechte ervaringen met mensen die moslim zijn.
    Ik heb ook wel vriendinnen die moslim zijn hoor. (:


    Ik ben geen te strenge moslim. Mij zal je nooit een hoofddoek zien dragen. (krul)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Virginity schreef:
    (...)

    Zou je dan ook zo gereageerd hebben als ze een kerk gingen bouwen daar?



    het gaat niet om het geloof maar om de mensen zeg maar moslimsextrimiste hebben duizende of honderde slachtofers expres gemaakt, en om daar nou hun
    gebeds huis neer the zetten gaat wel heel erg ver.

    christenen hebben de twin towers niet vernietigd


    =