• ik vind dat het echt niet kan hoor ik heb niks tegen moslims enzo maar dit gaat me echt te ver, je hebt toch wel meer plekke in new york waar je en moskee kan bouwen, ik vind het gewoon niet normaal hoor, die mense denken niet na ofsow ><




    zo dit moest er eve uit x]


    =

    ik wil geen ruzie in dit topic hoor ;x


    =

    Virginity schreef:
    (...)

    Denk je dat Allah het gewild had? Dat er zoveel doden vielen? Ik wil ook geen moskee of wat het ook is, daar. Maar ik vind dat jullie gewoon moeten zeggen dat het onrespectvol is. Voor de moskee en als er ook iets anders daar worden gebouwd. En ik denk niet zodra die moskee of whatever daar staat, dat die niet echt zo lang mee zal gaan..

    Misschien niet maar het is wel gebeurt in de naam van Allah. Maar iniedergeval het is onrespectvol voor de doden die er gevallen zijn en de nabestaanden of de overleefenden. Er kan best wat anders staan, want die plaats moet toch eens worden opgebouwd en de schade van het verlede moet worden hesteld. Maar niet met een Moskée.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Weetje, het is nu juist dat als iemand daar een moskee gaat bouwen, dan kun je gewoon vandalisme verwachten van sommige mensen. Ik bedoel dat mensen de ramen kapot kunnen gooien, etc. Amerikanen zijn nu eenmaal niet weg van Moslims. Ik vind dat een Moskee mag komen maar sommige mensen zullen die moskee zegmaar 'afbreken'. Ik denk dat dat zeker zal gebeuren. -ik weet niet of ik het goed heb uitgelegd-


    All this dampness is damp.

    Peanutxhead schreef:
    ik wil geen ruzie in dit topic hoor ;x

    Het is gewoon een discussie. ;)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Misschien niet maar het is wel gebeurt in de naam van Allah. Maar iniedergeval het is onrespectvol voor de doden die er gevallen zijn en de nabestaanden of de overleefenden. Er kan best wat anders staan, want die plaats moet toch eens worden opgebouwd en de schade van het verlede moet worden hesteld. Maar niet met een Moskée.


    Nog een reden waarom we al zo lang geen woord meer gehoord hebben van El Quaida. Of toch wel?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Peanutxhead schreef:
    ik wil geen ruzie in dit topic hoor ;x


    Je wist dat als je een topic ging openen over dit onderwerp, dat er discussie's en ruzies gingen ontstaan(krul)

    [ bericht aangepast op 12 sep 2010 - 16:38 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    NYC schreef:
    (...)
    Het is gewoon een discussie. ;)


    owkeej dan is et goed xD


    =

    Sardonyx schreef:
    (...)

    Je wist dat als je een topic ging openen over dit onderwerp, dat er discussie's en ruzies ontstaan(krul)



    nou nee ik wilde gewoon mijn mening delen met de rest x'D


    =

    Soldier schreef:
    Weetje, het is nu juist dat als iemand daar een moskee gaat bouwen, dan kun je gewoon vandalisme verwachten van sommige mensen. Ik bedoel dat mensen de ramen kapot kunnen gooien, etc. Amerikanen zijn nu eenmaal niet weg van Moslims. Ik vind dat een Moskee mag komen maar sommige mensen zullen die moskee zegmaar 'afbreken'. Ik denk dat dat zeker zal gebeuren. -ik weet niet of ik het goed heb uitgelegd-

    Ik vind niet dat daar een Moskée mag komen. Maar voor de rest snap ik wat je bedoeld. Maar ik vind het wel eigen schuld dikke bult, want je maakt het er gewoon naar als je daar een Moskée bouwt. En ik denk dat dat één van de redenen is dat Amerikanen Moslims niet echt mogen. Ik heb er niets tegen hoor. Maar als je daar een Moskée bouwt snap ik helemaal als mensen die weer in puin gaan leggen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Virginity schreef:
    (...)

    Nog een reden waarom we al zo lang geen woord meer gehoord hebben van El Quaida. Of toch wel?

    Dat komt nog wel hoor, zulke aanslagen heb je voorbereiding voor nodig. Je word ervoor getraint en er zijn sowieso nog wel kleine aanslagen geweest van El Quaida aanhangers dacht ik.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Dat komt nog wel hoor, zulke aanslagen heb je voorbereiding voor nodig. Je word ervoor getraint en er zijn sowieso nog wel kleine aanslagen geweest van El Quaida aanhangers dacht ik.


    Ik wil voor 1000 shit wedden dat Osama Bin Laden en misschien de rest van El Quaida dood is.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Virginity schreef:
    (...)

    Ik wil voor 1000 shit wedden dat Osama Bin Laden en misschien de rest van El Quaida dood is.




    ze hebben allebij nog aanhangers hoor u.u


    =

    Virginity schreef:
    (...)

    Ik wil voor 1000 shit wedden dat Osama Bin Laden en misschien de rest van El Quaida dood is.

    Hahaha ik weet zeker van niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Peanutxhead schreef:
    (...)



    ze hebben allebij nog aanhangers hoor u.u


    Ik heb niets over de "aanhangers" gezegd,


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Virginity schreef:
    (...)

    Ik heb niets over de "aanhangers" gezegd,

    Virginity schreef:
    (...)

    Ik wil voor 1000 shit wedden dat Osama Bin Laden en misschien de rest van El Quaida dood is.

    Wat versta jij dan onder de rest van El Quaida?
    En ik weet zeker dat gewoon als niemand het verwacht een aanslag word gepleegt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.