• ik vind dat het echt niet kan hoor ik heb niks tegen moslims enzo maar dit gaat me echt te ver, je hebt toch wel meer plekke in new york waar je en moskee kan bouwen, ik vind het gewoon niet normaal hoor, die mense denken niet na ofsow ><




    zo dit moest er eve uit x]


    =

    Nightingale schreef:
    (...)

    waarom zouden we 'even' vergeten dat een islamitische organisatie dat heeft gedaan? Ik vind wel dat ze er ook geen kerk neer moeten zetten. Het is Ground Zero en dat moet het blijven, en niet allerlei dingen erbij gaan bouwen.


    Het blijven terroristen. Maakt het wat uit dat het een 'islamitische' organisatie was? Wat hebben jullie aan het feit? Als het bijvoorbeeld een christelijke organisatie was, zou ik het christelijke deel vergeten hoor. het waren terroristen. Basta.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    HEARTCRASH schreef:
    DUDES!
    Ze hebben de Twin Towers vernield zodat ze het over konden gaan nemen.
    Dáárom mogen die varkens geen moskee van mij daar neerzetten.

    ja, en stiekem is de leider hitler die toch nog leeft omdat hij levenselixer heeft gedronken, en eigenlijk waren het aliens, maar dat wou de amerikaanse regering niet toegeven, nou goed?


    Alis volat propriis

    Virginity schreef:
    (...)

    Zou je dan ook zo gereageerd hebben als ze een kerk gingen bouwen daar?

    Nee, want de aanslag is niet gepleegd door katholieken of christenen. Een moskée is een gebedshuis van Moslims en Moslims hebben die ramp veroorzaakt en er zijn daar zoveel doden gevallen, door die terroristen. Dan is het toch niet gepast om daar een Moskée neer te zetten? Toen de aanslag op de Twin Towers gepleegt werd had er wel een 3e wereld oorlog kunnen uitbreken. En dat is niet overdreven. En als je je beseft hoe erg dat zou zijn dan snap je vast wel waarom je er beter geen moskée neer kan zetten.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Virginity schreef:
    (...)

    Hmm.. Oké, ik snap waarom jullie het niet willen. De terroristen vn 9/11 waren moslims right? Ik vind het best wel dom dat je het daar gaat bouwen omdat het een beetje.. jah..

    Dus.. Arsenal.. boeit jou de slachtoffers van 9/11 niet? (nerd)


    Ik heb het niet over de slachtoffers, maar over de moskee. Punt.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik vind 't niet zo'n goed idee van ze. Er zou een monument ofzo moeten staan, of ingeval iets waardoor je altijd zou kunnen zien wat er op 9/11 is gebeurd.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2010 - 17:05 ]


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Virginity schreef:
    (...)

    Het blijven terroristen. Maakt het wat uit dat het een 'islamitische' organisatie was? Wat hebben jullie aan het feit? Als het bijvoorbeeld een christelijke organisatie was, zou ik het christelijke deel vergeten hoor. het waren terroristen. Basta.

    ja idd. Het waren mannen, laten we ook alles waar mannen iets mee te maken hebben daar weg halen in een straal van 10 km. Oh, en ook de mensen van dezelfde leeftijd.
    En vliegtuigen zouden in de hele staat verboden moeten worden.


    Alis volat propriis

    Virginity schreef:
    (...)

    Het blijven terroristen. Maakt het wat uit dat het een 'islamitische' organisatie was? Wat hebben jullie aan het feit? Als het bijvoorbeeld een christelijke organisatie was, zou ik het christelijke deel vergeten hoor. het waren terroristen. Basta.


    Even voor de duidelijkheid: ik heb niks tegen moslims. Echt niet. Maar die terroristen zijn op de WTC ingevlogen uit naam van Allah. El Quaida (hoe schrijf je dat?) handelt uit de naam van Allah. Ze hebben daar honderden amerikanen gedood, in de naam van Allah. Dus daarom vind ik het ongepast om op dié plek een huis voor Allah te bouwen.
    Ik ben het wel met je eens dat als het Christenen waren, er ook geen kerk had mogen staan. Dat is onzin.


    It's time to be happy again.

    NYC schreef:
    (...)
    Nee, want de aanslag is niet gepleegd door katholieken of christenen. Een moskée is een gebedshuis van Moslims en Moslims hebben die ramp veroorzaakt en er zijn daar zoveel doden gevallen, door die terroristen. Dan is het toch niet gepast om daar een Moskée neer te zetten? Toen de aanslag op de Twin Towers gepleegt werd had er wel een 3e wereld oorlog kunnen uitbreken. En dat is niet overdreven. En als je je beseft hoe erg dat zou zijn dan snap je vast wel waarom je er beter geen moskée neer kan zetten.

    welk land hadden ze moeten aanvallen dan?
    En het is GEEN moskee, maar een 'islamitisch ontmoetingscentrum' ofzo.


    Alis volat propriis

    ground zero geloof ik heet het nu.
    mee eens.
    ik heb niets tegen moslims maar ik denk dat je toch beter op een andere plek een moskee kan bouwen en niet daar


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    NYC schreef:
    (...)
    Nee, want de aanslag is niet gepleegd door katholieken of christenen. Een moskée is een gebedshuis van Moslims en Moslims hebben die ramp veroorzaakt en er zijn daar zoveel doden gevallen, door die terroristen. Dan is het toch niet gepast om daar een Moskée neer te zetten? Toen de aanslag op de Twin Towers gepleegt werd had er wel een 3e wereld oorlog kunnen uitbreken. En dat is niet overdreven. En als je je beseft hoe erg dat zou zijn dan snap je vast wel waarom je er beter geen moskée neer kan zetten.



    Ik zeg niet dat het zo makkelijk is.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Arsenal schreef:
    (...)

    Ik heb het niet over de slachtoffers, maar over de moskee. Punt.


    Okey, dat wou ik gewoon weten. Punt.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Nightingale schreef:
    (...)

    Even voor de duidelijkheid: ik heb niks tegen moslims. Echt niet. Maar die terroristen zijn op de WTC ingevlogen uit naam van Allah. El Quaida (hoe schrijf je dat?) handelt uit de naam van Allah. Ze hebben daar honderden amerikanen gedood, in de naam van Allah. Dus daarom vind ik het ongepast om op dié plek een huis voor Allah te bouwen.
    Ik ben het wel met je eens dat als het Christenen waren, er ook geen kerk had mogen staan. Dat is onzin.


    Denk je dat Allah het gewild had? Dat er zoveel doden vielen? Ik wil ook geen moskee of wat het ook is, daar. Maar ik vind dat jullie gewoon moeten zeggen dat het onrespectvol is. Voor de moskee en als er ook iets anders daar worden gebouwd. En ik denk niet zodra die moskee of whatever daar staat, dat die niet echt zo lang mee zal gaan..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Dit blijft gewoon altijd een discussiepunt. Hier zullen jullie er ook niet uitkomen, omdat Virginity overduidelijk moslim is en haar religie dus steunt, en NYC & Purity overduidelijk niet en denken aan de slachtoffers.
    Dus dit heeft echt geen nut.

    OT: Ik ben het er niet mee eens. Er moet gewoon een monument komen en niets wat ook maar met religie te maken heeft.


    Hope goes lost but never dies.

    twiddict schreef:
    (...)
    welk land hadden ze moeten aanvallen dan?
    En het is GEEN moskee, maar een 'islamitisch ontmoetingscentrum' ofzo.

    Moslim landen. Gewoon landen met aanhangers van El Quaida, er hebben genoeg mensen die dag voor de tv gezeten die bang waren dat het zou gebeuren. Want laat ik maar even zeggen de 1e wereld oorlag was ook een oorlog om niets. Die was er omdat Duitsland het besloten dat ze meer land nodig hadden en toen gingen ze de Fransen maar aanvallen. Dus het had zo weer kunnen gebeuren.
    En iedereen zegt dat het een moskée is ze noemen het een islamitisch ontmoetingscentrum. Maar op het nieuws word altijd moskée gezegt. En ik vind gewoon dat er daar niets moet komen wat ook maar met Moslims te maken heeft.

    En het valt me wel op dat alle Moslims hier het niet erg vinden dat er een Moskée zou komen alleen maar omdat het hun geloof is. Als ze eens denken aan de slachtoffers en de ravage snappen ze toch wel dat het onrespectvol is. Wat mij aangaat kan je overal een moskée bouwen behalve op dat soort plaatsen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Valerian schreef:
    Dit blijft gewoon altijd een discussiepunt. Hier zullen jullie er ook niet uitkomen, omdat Virginity overduidelijk moslim is en haar religie dus steunt, en NYC & Purity overduidelijk niet en denken aan de slachtoffers.
    Dus dit heeft echt geen nut.

    OT: Ik ben het er niet mee eens. Er moet gewoon een monument komen en niets wat ook maar met religie te maken heeft.


    Ik kies geen kanten. Ik denk aan de slachtoffers, én de moslims. Ik vind dat er daar ook gewoon een monument moet staan. Geen kerk geen moskee of wat dan ook.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.