• dit is gewoon voor de lol xD

    wie is er LP fannetje want als je dat niet bent is dat slegt hoor!!

    LP fannetjes of mensen die lp wel adoren die ík ken:

    falldown
    droogkloot
    lotteLlama
    CrazyXXGiRl (ofzo srry vergeet ik altijd jaimpjheeh!!)
    en miss jij ook wel (A)

    [LP] [LP] [LP] [LP] [LP] <333


    MIKE SHINODA EN CHESTER BENNINGTON = MIKSTER BENNODA (ff voor de duidelijkheid) (A)


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    fan enti ecth, maar ze hebben ecth goede muzieK :D

    *Wapenstilstand*


    I live for the applause, you will die for it.

    (...) *Pakt Waterpistool* WAR.

    pakt haar oude teddyshOoter legertank terug EN TEDDYSS(duivel)


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    lp lp lp(H)(H)


    I need you like a heart needs a beat

    wie krijgt er als 2e kinderen denke jullie persoonlijk denk ik mike hij zingt tegenwoordig erg veel over kinderen en oorlog!! xD (ja vooral met FM over kinderen danGg)


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    WHIEEIEEEIE hier is veel liefde voor LP (lol)

    Mwah. Ik vind het niet slecht ofzo, maar tis gewoon niks voor mij.
    Ik begin er nu wel echt een hekel aan te krijgen door mijn klas >.<' Dan is het van 'BILL IS EEN HOMO, LUISTER GEWOON LP!' En dan briefjes door de klas laten gaan met 'Wij haten tokio hotel: *namen* maar linking park rockt!' e.d. Echt zoooo kinderachtig. xO


    Mew <3

    doei doei falldown XX xD


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Mwah. Ik vind het niet slecht ofzo, maar tis gewoon niks voor mij.
    Ik begin er nu wel echt een hekel aan te krijgen door mijn klas >.<' Dan is het van 'BILL IS EEN HOMO, LUISTER GEWOON LP!' En dan briefjes door de klas laten gaan met 'Wij haten tokio hotel: *namen* maar linking park rockt!' e.d. Echt zoooo kinderachtig. xO


    OP wat voor'n school zit JIJ???
    ik ben het enige meisje en gwoon ook de enige LP fan uit heel de 2e zowat (kweet niet precies) !!


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    ik ben het enigste meisje dat fan is van lp in mijn klas de rest kent lp nog niet eens.!!

    kent gij good charlotte?


    I need you like a heart needs a beat

    ja ken ik xD


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Mwah. Ik vind het niet slecht ofzo, maar tis gewoon niks voor mij.
    Ik begin er nu wel echt een hekel aan te krijgen door mijn klas >.<' Dan is het van 'BILL IS EEN HOMO, LUISTER GEWOON LP!' En dan briefjes door de klas laten gaan met 'Wij haten tokio hotel: *namen* maar linking park rockt!' e.d. Echt zoooo kinderachtig. xO


    bij ons op school doen ze da ook:Bill is gay,bill kan ni zinge,th is een groep da suckt enzo..
    dan zegge die ook van ge moet luistere naar slipknot en metalica enzo.. en lp

    en als ge zegt da ge fan bent van th en ook van lp
    dan trekke ze zo een gezicht van; fan van th en lp da kan ni.maarja...


    I need you like a heart needs a beat

    ja ken ik xD



    :O:O:O
    das ook de eerste keer....
    als ge op school aan iemand vraagt kennt gij Good Charlotte of zegge ze allemaal: is da ook zoon homogroepke als th
    kent niemand die...
    toch leuk om te wete dat er hier een meisje is die Good charlotte wel kent


    I need you like a heart needs a beat

    (...)

    OP wat voor'n school zit JIJ???
    ik ben het enige meisje en gwoon ook de enige LP fan uit heel de 2e zowat (kweet niet precies) !!

    Het Gemini College. =.='' Meest waardeloze kut school ever. |: Je wordt er echt gewoon níet geaccepteert zoals je bent. Mijn vriendin en ik gingen een keer als kind off weddenschap met hello kitty streepjes op wangen naar het archeon - en het was niet eens heel overdreven ofz >.< - maar toen gingen ze meteen helemaal schreeuwen van 'GA WEG! GA NIET BIJ ONS STAAN!' =.='' En zo is het met alles TT_TT


    Mew <3

    wow.. O__o k zou lp fans leuk vinde maar die th haters zijn wel dom bij ons valt het th gehaat wel mee ze plagen meer van th suckt maar het is niet stom bedoeld want er is altijd wel een weerwoord


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT