• Ik vond dat dit topic er ook moest komen na één over hatelijke leerkrachten. So here it is (krul)

    Welke leerkracht(en) vind jij echt geweldig?
    Zo ja, waarom?

    Ik heb eigenlijk wel veel geweldige leerkrachten (gehad). Gewoon omdat ze droog, belachelijk of gewoon cool zijn. (cat)
    :9~

    [ bericht aangepast op 15 sep 2010 - 16:15 ]


    Only losers can act the way you do

    Onze vorige mentor was écht een hippie. Hij heeft de wereld rondgereisd, en hij had dreads, maar besloot toen dat die bij het vorige hoofdstuk van zijn leven hoorden, dus ging hij naar die grote, oude boom vlak bij de efteling, knipte zijn dreads af, begroef ze daar (ofzo) en bracht er toen de nacht door :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Leraar Biologie/Drama. :9~


    Your call, Detective Shinypants.

    Meneer Plompen (Nederlands) Hij is troebadoer en heel grappig! En je krijgt bijna geen huiswerk op. Hij is geweoon super chill!

    Mijn Nederlands lerares ze is al best oud maar gedraagt zich als iemand van zestien. ze is echt superleuk wanneer je zin hebt in een roddeluurtje!


    Everything is worse without music.

    Mijn AK leraar! :D We mogen hem niet bij zijn achternaam noemen, alleen bij zijn voornaam en hij is echt een geniale kerel met een goede dosis humor/zelfspot (yeah)
    En onze Maatschappijleerleraar is ook geweldig ^^

    Meneer Han Tiggelman, mijn techniekleraar
    Geniale man is dat.
    Hij heeft een 'Gouden eikel' competitie voor grootste sul van de klas.
    De leerling die het meeste verknalt, het meeste sloopt en het meest in z'n vingers zaagt of op z'n duim slaat wint hem.


    Never wait for perfection, just make it.

    leraar engels
    Hij kan eccht vet goed plat engels praten en dat is echt vet grappig


    the world is filled with people that we dont understand

    Eerste professor van Inleiding Criminologie (nerd) Hij is een Belg en zijn humor is te droog voor woorden (krul)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Mijn mentor is zoo lief !


    Life is a beautiful struggle

    Courtesan schreef:
    Eerste professor van Inleiding Criminologie (nerd) Hij is een Belg en zijn humor is te droog voor woorden (krul)
    Belgen zijn gewoon awesome. (krul)


    Only losers can act the way you do

    Mijn leerkracht mechanica (die vorig jaar m'n titularis en technologie,mechancia en praktijk aans ons gaf)
    & mijn leerkracht elektriciteit (die vorig jaar ook onze titularis is geweest)
    _O__O_ serieus de beste leerkrachten ooit,spijtig dat we ze dit jaar minder hebben dan vorig jaar...


    I need you like a heart needs a beat

    Mijn leraar Engels, hij is awesome _O_.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Sailor schreef:
    (...)Belgen zijn gewoon awesome. (krul)



    Haha, I agree, I agree (nerd)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Mijn mentrix is geweldig (:


    To infinity and beyond •

    Leraar gedragswetenschappen
    Leraar MCV
    Leraar Wiskunde -die we nu niet meer hebben, jank-
    Leraar Aardrijkskunde
    Lerares Cultuurwetenschappen
    Leraar Esthetica
    Lerares Duits
    Leraar LO -soms-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California