• Okee, ik heb het er wel eens over met iemand hier van Q over hoe het hier is en wat we er van vinden. En nu ben ik tot de conclusie gekomen dat het hier 1 grote populairheids wedstrijd is. Bijna iedereen reageert overal zo nep aardig en leuk op in de hoop zo op te vallen bij mensen. En je merkt gewoon dat de meeste zoveel mogelijk fb willen hebben in de hoop daar ook mee op te vallen -nu heb ik het echt niet over mezelf hoor (krul)

    Maargoed, dat is mijn mening over Q.
    Hoe denk jij echt over Q? _O_


    -

    Ik vind heel veel heeel nep hier. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dat het hier gezellig is maar sommige mensen voor mijn part weg mogen vallen. ;3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Saai.
    Geen commentaar.


    Fat kids are harder 2 kidnap.

    Eeehh... dat is me niet eens opgevallen.

    Ik vind dat Q het leukste forum is dat ik ooit ben tegengekomen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Let er maar eens op dan :'D


    -

    Njaa. Nu heb je het over mij. (nerd) Ik vind het hier best wel een beetje onbetrouwbaar. Je weet nooit hoe degene is.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik heb het deels met je eens, maar dat is echt niet altijd.
    Er zijn genoeg leuke mensen. :Y)


    Your call, Detective Shinypants.

    Genius schreef:
    Let er maar eens op dan :'D


    Om dan het zelfde over Quizlet te gaan denken als jij? Nee, dankjewel. ;3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Het is wel gezellig :''D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Virginity schreef:
    Njaa. Nu heb je het over mij. (nerd) Ik vind het hier best wel een beetje onbetrouwbaar. Je weet nooit hoe degene is.

    Tja als jij je aangesproken voelt, kan ik niks aan doen (krul)


    -

    Ik vind het wel gezellig hier hoor, al die overpuberale meisjes die al hun frustraties kwijt moeten. Gezellige chaos, heb ik al eens eerder gezegd toch? :P


    Life is hard and then we die

    Ik vind het een gezellig forum. nep heb je altijd, waar je ook bent.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Rooftops schreef:
    (...)

    Om dan het zelfde over Quizlet te gaan denken als jij? Nee, dankjewel. ;3

    Dan doe je het niet, het is niet verplicht :8


    -

    Hoe ik echt denk?
    Goed.
    Ik ben het met je eens dat er mensen zijn die overal nep-aardig op reageren. Maar als je die persoon helemaal niet kent, waarom zou je dan niet aardig doen? Ik probeer het gewoon zo gezellig mogelijk te houden.
    Ik erger me kapot aan mensen die verhalen schrijven, maar geen idee hebben waarover. Oh nog erger: zonder leestekens!
    Dat van die populariteitswedstrijd is misschien wel waar, ik merk er vrij weinig van. Maar ik heb echt o-ver-al een mening over, daarom reageer ik ook bijna overal op.


    It's time to be happy again.

    Genius schreef:
    (...)
    Tja als jij je aangesproken voelt, kan ik niks aan doen (krul)


    Ik voel me niet aangesproken hoor. Ik vroeg me af of jij het over mij had..
    (krul)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.