• Okee, ik heb het er wel eens over met iemand hier van Q over hoe het hier is en wat we er van vinden. En nu ben ik tot de conclusie gekomen dat het hier 1 grote populairheids wedstrijd is. Bijna iedereen reageert overal zo nep aardig en leuk op in de hoop zo op te vallen bij mensen. En je merkt gewoon dat de meeste zoveel mogelijk fb willen hebben in de hoop daar ook mee op te vallen -nu heb ik het echt niet over mezelf hoor (krul)

    Maargoed, dat is mijn mening over Q.
    Hoe denk jij echt over Q? _O_


    -

    NYC schreef:
    (...)
    Want jij was de enige normale mod, remember? 8)

    Haha en als ik stop krijgen jullie allemaal een brainwash van de rest van de mods jonge (krul) -joke-


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    (...)
    Haha en als ik stop krijgen jullie allemaal een brainwash van de rest van de mods jonge (krul) -joke-

    Jaa echt wel! En dan is het hier een strafkamp!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Reassurance schreef:
    (...)
    Haha en als ik stop krijgen jullie allemaal een brainwash van de rest van de mods jonge (krul) -joke-

    Laat dat joke maar weg. (cat)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nou nou dat valt allemaal best wel mee hoor :Y)

    Maar jullie kennen mij gewoon beter als de rest van de mods, volgens mij? Dat helpt ook wel mee..


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Nou nou dat valt allemaal best wel mee hoor :Y)

    Maar jullie kennen mij gewoon beter als de rest van de mods, volgens mij? Dat helpt ook wel mee..

    Misschien helpt dat een klein beetje.. ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Reassurance schreef:
    Nou nou dat valt allemaal best wel mee hoor :Y)

    Maar jullie kennen mij gewoon beter als de rest van de mods, volgens mij? Dat helpt ook wel mee..

    Ik ben ook mod geweest hoor :'( Ik ken iedereen door en door. Nee ik ken er wel ene paar maar ik vind ze eigenlijk grotendeels vreselijk scheinheilig.
    En Naomi heeft gelijk!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nja, als jullie dat vinden, oke dan. Ik kan daar verder niet echt over oordelen ofzo, maar ik heb wel respect voor jullie mening.
    Alleen dan hou ik nu op, want anders heb ik 't straks weer gedaan (cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Nja, als jullie dat vinden, oke dan. Ik kan daar verder niet echt over oordelen ofzo, maar ik heb wel respect voor jullie mening.
    Alleen dan hou ik nu op, want anders heb ik 't straks weer gedaan (cat)

    Ja, anders word jij ook uit je positie gekickt ;o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Ja, anders word jij ook uit je positie gekickt ;o

    Nee joh, ik geef alleen mijn mening :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Sorry dat ik de pret weer kom bederven, maar wel even On-Topic s.v.p. Ik weet dat 't moeilijk is (nerd)


    "I shut my eyes in order to see.'

    NYC schreef:
    (...)
    Ik ben ook mod geweest hoor :'( Ik ken iedereen door en door. Nee ik ken er wel ene paar maar ik vind ze eigenlijk grotendeels vreselijk scheinheilig.
    En Naomi heeft gelijk!



    Ooh, hoezo zijn ze schijnheilig?


    Your make-up is terrible

    Is dit nog bezig ? x'D


    -

    Nik *Kuch*. Kun je 't misschien even doorschuiven naar het gastenboek? :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Happysnail schreef:
    Sorry dat ik de pret weer kom bederven, maar wel even On-Topic s.v.p. Ik weet dat 't moeilijk is (nerd)

    Dit is On-topic? :') Ze leggen uit waarom ze het niet leuk vinden, en ik reageer daarop en geef mijn mening. Dat was het nut van dit topic? :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Sorry Nynk :X
    Haha, ben ik te lui voor.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Your make-up is terrible