• Okee, ik heb het er wel eens over met iemand hier van Q over hoe het hier is en wat we er van vinden. En nu ben ik tot de conclusie gekomen dat het hier 1 grote populairheids wedstrijd is. Bijna iedereen reageert overal zo nep aardig en leuk op in de hoop zo op te vallen bij mensen. En je merkt gewoon dat de meeste zoveel mogelijk fb willen hebben in de hoop daar ook mee op te vallen -nu heb ik het echt niet over mezelf hoor (krul)

    Maargoed, dat is mijn mening over Q.
    Hoe denk jij echt over Q? _O_


    -

    PUKKELxDING schreef:
    Ik vind het wel gezellig hier hoor, al die overpuberale meisjes die al hun frustraties kwijt moeten. Gezellige chaos, heb ik al eens eerder gezegd toch? :P

    Aaaaaaaaaaaaarh rot op met je smoes over puber zijn x'D Kan daar écht niet tegen x'D Maar ik vind je nog steeds lief hoor :9~ - oeh ik doe aardig.


    -

    Virginity schreef:
    (...)

    Ik voel me niet aangesproken hoor. Ik vroeg me af of jij het over mij had..
    (krul)

    Nou eerlijk gezegd komt jou username me niet bekend voor x'D
    Zal eens kijken welke je eerdere waren.


    -

    Wat waar is; Veel mensen doen zó hun best om populair te zijn.
    Maar ik vind het forum hier op Q toch nog steeds geweldig <3


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Genius schreef:
    (...)
    Dan doe je het niet, het is niet verplicht :8


    Het was niet aanvallend bedoelt, dus laat dat poppetje maar weg. (krul)
    Ik bedoelde alleen maar: dat ik liever niet op zulke dingen let omdat ik het anders minder leuk ga vinden.
    -maar wat me wel opvalt is dat sommige mensen hier denken dat ze populair zijn, maar eigenlijk alleen maar irritant overkomen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Gelukkig maar dat we dan niet dezelfde mening hebben. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vond die 'rel' nergens op slaan, daarna is alles minder geworden :/ uh ik moet dit even kwijt: wij -'the gang'- waren niet de enige die fout deden. zo...

    En uh, tja. Idk. :/ Ik ga wel zo met alle users om, populair ofniet. Tuurlijk eerder die wat bekendere maar dat komt omdat ze meer reageren en je er dus sneller mee in contact kom. Ik reageer op iedereen hetzelfde, goed. Behalve vandaag misschien, ben kapot chagerijnig. Ik probeer nog aardig te doen :/

    [ bericht aangepast op 14 sep 2010 - 19:56 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Nightingale schreef:
    Hoe ik echt denk?
    Goed.
    Ik ben het met je eens dat er mensen zijn die overal nep-aardig op reageren. Maar als je die persoon helemaal niet kent, waarom zou je dan niet aardig doen? Ik probeer het gewoon zo gezellig mogelijk te houden.
    Ik erger me kapot aan mensen die verhalen schrijven, maar geen idee hebben waarover. Oh nog erger: zonder leestekens!
    Dat van die populariteitswedstrijd is misschien wel waar, ik merk er vrij weinig van. Maar ik heb echt o-ver-al een mening over, daarom reageer ik ook bijna overal op.

    Ja maar het is altijd zó nep aardig, natuurlijk aardig zijn mag best maar niet slijmerig zegmaar :'D Maarja zo kijk ik dan tegenaan.


    -

    PUKKELxDING schreef:
    Ik vind het wel gezellig hier hoor, al die overpuberale meisjes die al hun frustraties kwijt moeten. Gezellige chaos, heb ik al eens eerder gezegd toch? :P


    Niets meer aan toe te voegen. :'DD


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Genius schreef:
    (...)
    Nou eerlijk gezegd komt jou username me niet bekend voor x'D
    Zal eens kijken welke je eerdere waren.


    Deze username is original. (krul)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik vind het hier stom en saai en bijna iedereen is zo nep als 't maar kan. En ikzelf doe eigenlijk nooit echt heel aardig. lol


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Rooftops schreef:
    (...)

    Het was niet aanvallend bedoelt, dus laat dat poppetje maar weg. (krul)
    Ik bedoelde alleen maar: dat ik liever niet op zulke dingen let omdat ik het anders minder leuk ga vinden.
    -maar wat me wel opvalt is dat sommige mensen hier denken dat ze populair zijn, maar eigenlijk alleen maar irritant overkomen.

    Ik beslis zelf wel welk poppetje ik gebruik (krul).
    Je hoeft er ook niet constant op te letten, maar ik doe dat wel :'D


    -

    Soms wel ja, maar ik erger me vooral dood aan mensen die zeggen dat ze het hier niet leuk vinden. Of saai of zo. Ga dan weg.:'D


    everything, in time

    OHMYCHASER schreef:
    Ik heb het deels met je eens, maar dat is echt niet altijd.
    Er zijn genoeg leuke mensen. :Y)


    You're such a mindfucker

    Okeu, ik vind 't wel een beetje dan..


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kikkeli schreef:
    Ik vond die 'rel' nergens op slaan, daarna is alles minder geworden :/ uh ik moet dit even kwijt: wij -'the gang'- waren niet de enige die fout deden. zo...

    En uh, tja. Idk. :/ Ik ga wel zo met alle users om, populair ofniet. Tuurlijk eerder die wat bekendere maar dat komt omdat ze meer reageren en je er dus sneller mee in contact kom. Ik reageer op iedereen hetzelfde, goed. Behalve vandaag misschien, ben kapot chagerijnig. Ik probeer nog aardig te doen :/

    Uh welke rel x'D


    -