• Okee, ik heb het er wel eens over met iemand hier van Q over hoe het hier is en wat we er van vinden. En nu ben ik tot de conclusie gekomen dat het hier 1 grote populairheids wedstrijd is. Bijna iedereen reageert overal zo nep aardig en leuk op in de hoop zo op te vallen bij mensen. En je merkt gewoon dat de meeste zoveel mogelijk fb willen hebben in de hoop daar ook mee op te vallen -nu heb ik het echt niet over mezelf hoor (krul)

    Maargoed, dat is mijn mening over Q.
    Hoe denk jij echt over Q? _O_


    -

    NYC schreef:
    Ik vind het hier stom en saai en bijna iedereen is zo nep als 't maar kan. En ikzelf doe eigenlijk nooit echt heel aardig. lol

    Haha tegen mij doe je toch best aardig :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Happysnail schreef:
    Okeu, ik vind 't wel een beetje dan..

    Ja zie, gewoon toegeven aan je mening hoor _O_


    -

    Deprisnail schreef:
    Soms wel ja, maar ik erger me vooral dood aan mensen die zeggen dat ze het hier niet leuk vinden. Of saai of zo. Ga dan weg.:'D

    Ik ga hier sws niet weg, zo erg vind ik het ook weer niet :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Uh welke rel x'D
    Waardoor mijn functie is afgenomen, die 'rel'. En wat begon met hoofdletters enshit.


    I live for the applause, you will die for it.

    Genius schreef:
    (...)
    Ja zie, gewoon toegeven aan je mening hoor _O_

    Lol. Blijkbaar ben ik dan ook een beetje nep hè.. Maargoed, ik heb een koppige bui.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben niet nep =)
    Maar voor de rest ben ik het wel met je eens, alhoewel er toch een paar hier op het forum zijn die toch niet altijd even aardig zijn hoor... Maar da's net goed, dat ze zich niet altijd anders gaan voordoen dan ze zijn.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Genius schreef:
    (...)
    Uh welke rel x'D


    Die rel waardoor Rose en Danique een permanente kregen? ;3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Deprisnail schreef:
    Soms wel ja, maar ik erger me vooral dood aan mensen die zeggen dat ze het hier niet leuk vinden. Of saai of zo. Ga dan weg.:'D

    Dan loopt het forum meteen leeg natuurlijk.
    En die mensen hebben ook een mening, dus die mogen ze uiten als stille hint voor de rest van Q.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Kikkeli schreef:
    (...)Waardoor mijn functie is afgenomen, die 'rel'. En wat begon met hoofdletters enshit.

    Ooooh die, nouja ik heb daar bar weinig van meegekregen dus ik vind er niks veranderd aan.


    -

    Af en toe zijn er wel mensjes die extra aandacht willen, maar daar blijft het ook bij.
    Dat neppe vind ik niet, of is me in ieder geval nooit opgevallen. Maar als je niet aardig doet, krijg je sowieso ruzie, dat willen we helemaal niet.
    Ik vind Q supertof en als er dan domme topics zijn ofzo, dan negeer je die gewoon. ^^
    Mijn mening.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oh ik vind het wel meevallen eigenlijk O_O'


    ars moriendi

    Rooftops schreef:
    (...)

    Die rel waardoor Rose en Danique een permanente kregen? ;3

    Ohja die mogen natuurlijk niet meer terugkomen (krul) Ghehe lol.


    -

    Haha nou ik denk dat een hele hoop mensen wel hebben meegemaakt dat ik dus níet aardig ga doen als iets me niet aanstaat :'D
    Maar ik ben het wel helemaal met je eens. Ik irriteer me er dood aan, serieus al een jaar ofzo.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Quizlet is super leuk, alleen ik snap dat van dat nep zijn niet zo goed? Iemand uitleg? xD


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Dan loopt het forum meteen leeg natuurlijk.
    En die mensen hebben ook een mening, dus die mogen ze uiten als stille hint voor de rest van Q.


    Niet iedereen op het forum vind het hier stom of saai, dus leeglopen zal het zeker niet. ;3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson