• Okee, ik heb het er wel eens over met iemand hier van Q over hoe het hier is en wat we er van vinden. En nu ben ik tot de conclusie gekomen dat het hier 1 grote populairheids wedstrijd is. Bijna iedereen reageert overal zo nep aardig en leuk op in de hoop zo op te vallen bij mensen. En je merkt gewoon dat de meeste zoveel mogelijk fb willen hebben in de hoop daar ook mee op te vallen -nu heb ik het echt niet over mezelf hoor (krul)

    Maargoed, dat is mijn mening over Q.
    Hoe denk jij echt over Q? _O_


    -

    Rooftops schreef:
    (...)

    Niet iedereen op het forum vind het hier stom of saai, dus leeglopen zal het zeker niet. ;3

    Maar de meeste mensen die hier al waren toen het nog wél superleuk was zullen dan allemaal weggaan :'D En dat zijn vaak de leukste mensen, geen newb gedrag enz X:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Rooftops schreef:
    (...)

    Ja, wat zeer jammer is, eigenlijk. Die bans waren namelijk heel erg overdreven, maar ja, nu hou ik daar wel over op. ;3

    Zal mijn mening daarover wel voor me houden, en het gaat hier nu ook niet daarover (:


    -

    DaKrulliCode schreef:
    Tis wat je er zelf van maakt (krul) Topics over onderwerpen die je niet leuk vind moet je gewoon vermijden, bijvoorbeeld.

    Dan kan ik alles gaan vermijden _O_


    -

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Maar de meeste mensen die hier al waren toen het nog wél superleuk was zullen dan allemaal weggaan :'D En dat zijn vaak de leukste mensen, geen newb gedrag enz X:

    Vraagje: wanneer was het dan wél superleuk hier.


    -

    OHMYCHASER schreef:
    Ik heb het deels met je eens, maar dat is echt niet altijd.
    Er zijn genoeg leuke mensen. :Y)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Genius schreef:
    (...)
    Dan kan ik alles gaan vermijden _O_


    Wat doe je hier dan eigenlijk? -niet slecht bedoelt maar, als je niets leuk vind op het forum snap ik niet waarom je zo actief bent.-


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Neejoh, de mensen hier zijn superrrrrrrr eerlijk over alles. Ik snap niet wat je bedoelt met nep aardig hoor. :')
    Geweldige site :O


    (lol)

    Genius schreef:
    (...)
    Vraagje: wanneer was het dan wél superleuk hier.


    Zomer 2008. _O_


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Genius schreef:
    (...)
    Dan kan ik alles gaan vermijden _O_

    hahahaha -out-


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Genius schreef:
    (...)
    Ohja die mogen natuurlijk niet meer terugkomen (krul) Ghehe lol.
    not funny .__.

    vdomme, moody. sorry.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rooftops schreef:
    (...)

    Gewoon, dat er mensen zijn die overal overdreven op reageren in de hoop op te vallen en zo 'populair' te worden op een forumsite, leuk toch? :'D


    Hmm blijkbaar ben ik dan ook nep? want ik reageer ook op best veel topics hoor, en populair worden is wel het laatste wat ik wil..
    Ik bedoel, ik zit hier puur voor plezier en niet om 1 of andere miss contest te winnen :'D:Y)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Cherished schreef:
    Neejoh, de mensen hier zijn superrrrrrrr eerlijk over alles. Ik snap niet wat je bedoelt met nep aardig hoor. :')
    Geweldige site :O


    (lol)

    Jaa go Tara _O_
    hahahaa

    [ bericht aangepast op 14 sep 2010 - 20:07 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Cherished schreef:
    Neejoh, de mensen hier zijn superrrrrrrr eerlijk over alles. Ik snap niet wat je bedoelt met nep aardig hoor. :')
    Geweldige site :O


    (lol)

    Goh :') Jij hebt echt hart voor de site.


    "I shut my eyes in order to see.'

    This is making my day, again. :'D


    Geweldig, die reacties dat dit topic uitlokken. lol.


    We'll never be as young as we are tonight

    Cherished schreef:
    Neejoh, de mensen hier zijn superrrrrrrr eerlijk over alles. Ik snap niet wat je bedoelt met nep aardig hoor. :')
    Geweldige site :O


    (lol)
    Heeee Tara, jij ook weer hier =D!


    Life is hard and then we die