• Okee, ik heb het er wel eens over met iemand hier van Q over hoe het hier is en wat we er van vinden. En nu ben ik tot de conclusie gekomen dat het hier 1 grote populairheids wedstrijd is. Bijna iedereen reageert overal zo nep aardig en leuk op in de hoop zo op te vallen bij mensen. En je merkt gewoon dat de meeste zoveel mogelijk fb willen hebben in de hoop daar ook mee op te vallen -nu heb ik het echt niet over mezelf hoor (krul)

    Maargoed, dat is mijn mening over Q.
    Hoe denk jij echt over Q? _O_


    -

    NYC schreef:
    (...)
    Jaa geweeldig. :9~
    Ook jouw reactie op dat topic van degene die hoofdpijn kreeg van der lange haar. (lol)

    Ohja, dat kon ik écht niet laten. :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    DUH.

    Let op je hoofdletters (N)


    -

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Dat heb ik nou ook. Dan maken mensen soms topics die ik zo belachelijk vind da'k er moeite voor moet doen om geen kutreactie te geven. Maar soms boeit het me ook niks en doe ik 't gewoon (baby).

    Hahaha gewoon doen. :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Genius schreef:
    (...)
    Ik zou deze post van jou kunnen opvatten als 'ik wil graag nog een fb erbij dus post ik gewoon 3 puntjes in plaats er niet meer op te reageren' (krul)
    een fb?

    [ bericht aangepast op 14 sep 2010 - 20:17 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik bedenk me ineens dat ik 100 euro kan verdienen voor mijn puisten.

    Maar goed, Q is vergeleken met andere fora minder sarcastisch heb ik gemerkt.


    No growth of the heart is ever a waste

    xDesire schreef:
    (...)

    Over het feit dat je liever hebt dat iedereen elkaar afslacht? ;p

    Dan zijn ze teminste eerlijk en zichzelf. Al dat neppe aardigheid kan ik niet tegen (krul)


    -

    Kikkeli schreef:
    (...)een fb?

    Forum Bericht (krul)


    -

    Deprisnail schreef:
    (...)

    Ik ga geen namen noemen of mensen aanwijzen, diegene weten het zelf wel.:'D

    En je (ik bedoel 'je' in het algemeen, niet jij Renée) kunt andere wel de schuld geven dat het hier niet leuk is. Maar doe er zelf dan wat aan! Maak zelf dan ook eens leuke topics aan of zo.(cat)

    Dat ik er al ben is al leuk genoeg. En als ik leuke topics maak gaan ze nergens over dus worden ze gesloten of gaan ze naar het off-topic en leest niemand ze. (':


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Zaitsev schreef:
    Ik bedenk me ineens dat ik 100 euro kan verdienen voor mijn puisten.

    Maar goed, Q is vergeleken met andere fora minder sarcastisch heb ik gemerkt.
    Oei, mag ik dan met je meedoen? [/PUKKELxding, ya know :P]


    Life is hard and then we die

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Ohja, dat kon ik écht niet laten. :X

    Ik vond hem zwaar geniaal. ;x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ja, daar heb ik ook last van. Ik betrap mezelf er ook steeds vaker op dat ik 'puberaal' zeg. Moet ik echt eens mee gaan ophouden. Ik vind het eigenlijk een beetje irritant van mezelf XD

    Dit gaat vannacht door je hoofd spoken: Puber, puber, puber, puber, puber!
    Muahahaha. Oh yes, I am mean
    _O_


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja wat je zegt klopt wel, en en eerlijk. iedereen heeft dat wel eens gedaan! Maar opzich, dat maakt quizlet voor mij niet minder.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ja, daar heb ik ook last van. Ik betrap mezelf er ook steeds vaker op dat ik 'puberaal' zeg. Moet ik echt eens mee gaan ophouden. Ik vind het eigenlijk een beetje irritant van mezelf XD

    Ik ook (cat)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Forum Bericht (krul)
    ohzo. En nee, dat zegt dat ik me gewoon inhoud ofzeau.


    I live for the applause, you will die for it.

    Genius schreef:
    (...)
    Dan zijn ze teminste eerlijk en zichzelf. Al dat neppe aardigheid kan ik niet tegen (krul)


    Hmm.. dus als ik je voor bitch uitscheld vind je dat leuk?
    -Dat meen ik niet hoor, het is puur een voorbeeld :Y)-


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."