• Okee, ik heb het er wel eens over met iemand hier van Q over hoe het hier is en wat we er van vinden. En nu ben ik tot de conclusie gekomen dat het hier 1 grote populairheids wedstrijd is. Bijna iedereen reageert overal zo nep aardig en leuk op in de hoop zo op te vallen bij mensen. En je merkt gewoon dat de meeste zoveel mogelijk fb willen hebben in de hoop daar ook mee op te vallen -nu heb ik het echt niet over mezelf hoor (krul)

    Maargoed, dat is mijn mening over Q.
    Hoe denk jij echt over Q? _O_


    -

    Cherished schreef:
    Nee Quizlet staat ook niet voor respect. xD

    Het is eerder het andere uiteinde hahahahahahaha

    Respect is wel het laatste was Q-leden voor elkaar hebben (huil) [/stort in depressie]

    Ach meid wil je erover praten? (flower)
    Je weet dat ik altijd voor je klaar sta toch? -fake glimlach-
    Hahahahaha


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Dan ga ik wel weg. :Y)


    Ik ga geen namen noemen of mensen aanwijzen, diegene weten het zelf wel.:'D

    En je (ik bedoel 'je' in het algemeen, niet jij Renée) kunt andere wel de schuld geven dat het hier niet leuk is. Maar doe er zelf dan wat aan! Maak zelf dan ook eens leuke topics aan of zo.(cat)


    everything, in time

    NYC schreef:
    (...)
    Eigenlijk doe ik nep-aaridg. (krul) Nee jouw vind ik wel aardig, maar gewoon als mensen me irriteren of kut topics maken doe ik niet aardig. :'D

    Dat heb ik nou ook. Dan maken mensen soms topics die ik zo belachelijk vind da'k er moeite voor moet doen om geen kutreactie te geven. Maar soms boeit het me ook niks en doe ik 't gewoon (baby).


    No growth of the heart is ever a waste

    Cherished schreef:
    Nee Quizlet staat ook niet voor respect. xD

    Het is eerder het andere uiteinde hahahahahahaha

    Respect is wel het laatste was Q-leden voor elkaar hebben (huil) [/stort in depressie]

    Dames en heren, hier hebben we een klassiek voorbeeld van proberen op te vallen met overdreven reacties (:

    [ bericht aangepast op 14 sep 2010 - 20:15 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    NYC schreef:
    (...)
    Ach meid wil je erover praten? (flower)
    Je weet dat ik altijd voor je klaar sta toch? -fake glimlach-
    Hahahahaha

    Oh, die is wel geniaal
    Dat doen al die mensen.
    Terwijl ze degene met het probleem totaaaal niet kennen 8D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Cherished schreef:
    Nee Quizlet staat ook niet voor respect. xD

    Het is eerder het andere uiteinde hahahahahahaha

    Respect is wel het laatste was Q-leden voor elkaar hebben (huil) [/stort in depressie]

    Nouhou, zo meteen moet ik nog janken. :'(


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Zaitsev schreef:
    Eeehh... dat is me niet eens opgevallen.

    Ik vind dat Q het leukste forum is dat ik ooit ben tegengekomen.


    hoi, jij bent leuk.

    Kikkeli schreef:
    (...)
    ...

    Ik zou deze post van jou kunnen opvatten als 'ik wil graag nog een fb erbij dus post ik gewoon 3 puntjes in plaats er niet meer op te reageren' (krul)


    -

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Dat heb ik nou ook. Dan maken mensen soms topics die ik zo belachelijk vind da'k er moeite voor moet doen om geen kutreactie te geven. Maar soms boeit het me ook niks en doe ik 't gewoon (baby).

    Zou je vaker moeten doen, dan snappen ze tenminste dat hun topic nergens op slaat. (cat)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Dan kan je zo lekker sarcastisch op reageren :9~

    Jaa geweeldig. :9~
    Ook jouw reactie op dat topic van degene die hoofdpijn kreeg van der lange haar. (lol)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    xDesire schreef:
    (...)

    Uitleg? (':

    Waarover :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ik zou deze post van jou kunnen opvatten als 'ik wil graag nog een fb erbij dus post ik gewoon 3 puntjes in plaats er niet meer op te reageren' (krul)

    DUH.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Dat heb ik nou ook. Dan maken mensen soms topics die ik zo belachelijk vind da'k er moeite voor moet doen om geen kutreactie te geven. Maar soms boeit het me ook niks en doe ik 't gewoon (baby).

    Ik heb mezelf voorgenomen om dat wel gewoon te doen (krul)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Waarover :'D


    Over het feit dat je liever hebt dat iedereen elkaar afslacht? ;p


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Dat heb ik nou ook. Dan maken mensen soms topics die ik zo belachelijk vind da'k er moeite voor moet doen om geen kutreactie te geven. Maar soms boeit het me ook niks en doe ik 't gewoon (baby).
    Ja, daar heb ik ook last van. Ik betrap mezelf er ook steeds vaker op dat ik 'puberaal' zeg. Moet ik echt eens mee gaan ophouden. Ik vind het eigenlijk een beetje irritant van mezelf XD


    Life is hard and then we die