• Ik ben blij, want ik & Britt hebben samen 2 boekjes gekocht om Spaans te leren praten -Dan kunnen we ze ook eens wisselen-. En ja, nu kunnen we allemaal zeggen dat ik beter avondscholing kan doen, maar dat wil ik ook heel graag, alleen is er hier niets echt in de buurt of heb ik geen tijd. En nee, we kunnen het niet op school krijgen (':

    Echt, ik wil zo graag spaans leren. -a-


    Edit: Mijn moemoe had nog een spaans boekje om te leren thuis liggen wat ik nu ook al heb gekregen en mijn moeke -oma- haar buurvrouw heeft ooit spaans geleerd en ik mag altijd afkomen als ik vragen heb. Yey.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 sep 2010 - 17:53 ]


    Some people make the world special just by being in it

    Ik wil ook Spaans leren ! :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Had het op school en serieus, het was zo kut en saai en mweh. |:

    We moesten dan voor Spaans zeg maar nog meer per week leren dan voor Nederlands, Duis, Frans en Engels samen. Onmenselijk was dat. -.-

    [ bericht aangepast op 15 sep 2010 - 16:52 ]

    AtTheDisco schreef:
    Had het op school en serieus, het was zo kut en saai en mweh. |:

    We moesten dan voor Spaans zeg maar nog meer per week leren dan voor Nederlands, Duis, Frans en Engels samen. Onmenselijk was dat. -.-

    Wauw, jij krijgt veel talen. O.o Nuja, ik ook wel Duits, Frans, Nederland & Engels. Maar dat zijn net talen die ik nooit wou. Vooral Frans,heb ik altijd een hekel aan gehad. Engels kan iedereen gewoon en duits? Whatever :'D
    Ik vind Spaans gewoon leuk -a- Echt, ik zit al jaren te zagen voor avondscholing, maar dat is dan enkel voor volwassenen ofzo als ik wat vind > <


    Some people make the world special just by being in it

    ik heb een heel jaar pluslessen gevolgd op school. ik had gekozen voor spaans omdat ik het leuk vond nog een taal te leren. ik had geen hulples nodig dus vandaar dat ik spaans spreek. de grammatica is echt verrekte moeilijk... maar het is wel grappig, alleen niet als je meteen frans erna hebt -.-
    maar ondertussen spreek ik duits, engels, frans, spaans en beetje italiaansxDxD


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik kan in de 6e een module Spaans volgen, maar ik ga het zelf leren, zodat ik de module Filosofie kan volgen!


    It's time to be happy again.

    Ik leer het nu op school en ik vind het eigenlijk best leuk (': het lijkt erg op frans in het begin qua grammaire ^^


    We're hiding behind skin that's too tough

    Hetzelfde heb ik met Japans. Heb ook zo'n boekje gekocht enal. :3


    Let the Night embrace you

    Akuma schreef:
    Hetzelfde heb ik met Japans. Heb ook zo'n boekje gekocht enal. :3

    Japans, is dat niet verschrikkelijk moeilijk? (:


    Some people make the world special just by being in it

    Ik zelf volg een Spaanse serie op youtube waardoor ik wel wat Spaanse woorden ken (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Ik zelf volg een Spaanse serie op youtube waardoor ik wel wat Spaanse woorden ken (:

    Kan dat? -blond- hahah, echt. Ik heb daar nog nooit van gehoord -a-


    Some people make the world special just by being in it

    Nou, veel succes (nerd)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Aan alleen van die woordenboekjes heb je niks. Je moet de uitspraak weten en probeer dat maar eens goed en foutloos uit die boekjes te leren.


    your eyes are like stars in the night.

    Arsenal schreef:
    Ik wil ook Spaans leren ! :9~

    Poseidon schreef:
    Aan alleen van die woordenboekjes heb je niks. Je moet de uitspraak weten en probeer dat maar eens goed en foutloos uit die boekjes te leren.

    Tuurlijk, dat weet ik ook wel. Maar dat is een begin voor mij. Ik ben zeker van plan om nog avondscholing te doen als ik wat vind.


    Some people make the world special just by being in it

    Boredom schreef:
    Nou, veel succes (nerd)

    Thankyouuu! :9~


    Some people make the world special just by being in it