• Ik ben blij, want ik & Britt hebben samen 2 boekjes gekocht om Spaans te leren praten -Dan kunnen we ze ook eens wisselen-. En ja, nu kunnen we allemaal zeggen dat ik beter avondscholing kan doen, maar dat wil ik ook heel graag, alleen is er hier niets echt in de buurt of heb ik geen tijd. En nee, we kunnen het niet op school krijgen (':

    Echt, ik wil zo graag spaans leren. -a-


    Edit: Mijn moemoe had nog een spaans boekje om te leren thuis liggen wat ik nu ook al heb gekregen en mijn moeke -oma- haar buurvrouw heeft ooit spaans geleerd en ik mag altijd afkomen als ik vragen heb. Yey.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 sep 2010 - 17:53 ]


    Some people make the world special just by being in it

    Dónde están los servicios?

    Haha, ik vroeg jou net waar het toilet is. 8D


    We'll never be as young as we are tonight

    Actors schreef:
    Dónde están los servicios?

    Haha, ik vroeg jou net waar het toilet is. 8D

    Ghéhhe, Britt. Wij zijn goed!


    Some people make the world special just by being in it

    iloveBRITT schreef:
    (...)
    Japans, is dat niet verschrikkelijk moeilijk? (:

    Nee, het lijkt moeilijk omdat je drie nieuwe schriften moet kennen, maar als je twee schriften (zijn samen maar 104 tekens) kent, is het eigenlijk heel gemakkelijk. Er zijn amper uitzonderingen en het zit heel logisch in elkaar.

    Wat ook wel moeilijk kan zijn is dat het totaal niet met ons verwant is, dus Engels zal je gemakkelijker leren qua grammatica dan Japans als Nederlandse. :3


    Let the Night embrace you

    iloveBRITT schreef:
    (...)
    Ghéhhe, Britt. Wij zijn goed!

    Serieus, ik hou van dat boekje ;d


    We'll never be as young as we are tonight

    Akuma schreef:
    (...)
    Nee, het lijkt moeilijk omdat je drie nieuwe schriften moet kennen, maar als je twee schriften (zijn samen maar 104 tekens) kent, is het eigenlijk heel gemakkelijk. Er zijn amper uitzonderingen en het zit heel logisch in elkaar.

    Wat ook wel moeilijk kan zijn is dat het totaal niet met ons verwant is, dus Engels zal je gemakkelijker leren qua grammatica dan Japans als Nederlandse. :3


    Ohja, dat heeft nog een ander geschrift ook? O.o Echt, ik heb respect voor jou en dat japans van je :'D Ik zou het nooit zien zitten om zo iets te leren.
    (': x


    Some people make the world special just by being in it

    oeh tip;
    op youtube kijken voor de kloktijden. daar kan je ze heel goed leren


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ik wil Spaans op school! ;o
    Wel cool dat je dat soort boekjes hebt._O_


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Diaphanous schreef:
    oeh tip;
    op youtube kijken voor de kloktijden. daar kan je ze heel goed leren

    Oh, dank je wel (':


    Some people make the world special just by being in it

    iloveBRITT schreef:
    (...)

    Ohja, dat heeft nog een ander geschrift ook? O.o Echt, ik heb respect voor jou en dat japans van je :'D Ik zou het nooit zien zitten om zo iets te leren.
    (': x

    Waarom zou je dat niet willen? Gewoon het schrift alleen al, of zo? -nieuwsgierig :3-


    Let the Night embrace you

    Akuma schreef:
    (...)
    Waarom zou je dat niet willen? Gewoon het schrift alleen al, of zo? -nieuwsgierig :3-


    Maar nee, het lijkt gewoon zo moeilijk. En ik ben slecht in talen, echt alle talen. Alleen Spaans heb ik altijd al willen leren (':


    Some people make the world special just by being in it

    iloveBRITT schreef:
    (...)
    Wauw, jij krijgt veel talen. O.o Nuja, ik ook wel Duits, Frans, Nederland & Engels. Maar dat zijn net talen die ik nooit wou. Vooral Frans,heb ik altijd een hekel aan gehad. Engels kan iedereen gewoon en duits? Whatever :'D
    Ik vind Spaans gewoon leuk -a- Echt, ik zit al jaren te zagen voor avondscholing, maar dat is dan enkel voor volwassenen ofzo als ik wat vind > <

    Haha indeed, Frans is echt verschrikkelijk. Maar Spaans lijkt er dus eigenlijk best wel heel hard op. :x

    Vond het de eerste lessen heel grappig en leuk enzo, totdat we elke week test hadden van ongeveer negen pagina's woordenschat en dan nog eens grammaire erbij. :/

    Mja, als je het op je eigen tempo kunt leren, zoals jij nu gaat doen, dan valt het vast wel mee. :'D

    AtTheDisco schreef:
    (...)
    Haha indeed, Frans is echt verschrikkelijk. Maar Spaans lijkt er dus eigenlijk best wel heel hard op. :x

    Vond het de eerste lessen heel grappig en leuk enzo, totdat we elke week test hadden van ongeveer negen pagina's woordenschat en dan nog eens grammaire erbij. :/

    Mja, als je het op je eigen tempo kunt leren, zoals jij nu gaat doen, dan valt het vast wel mee. :'D


    Ik weet dat die talen op elkaar lijken, maar ik vind het spaans gewoon leuk uitspreken enzo. :'D

    [ bericht aangepast op 15 sep 2010 - 17:23 ]


    Some people make the world special just by being in it

    ik kreeg Spaans op mn vorige school
    1 jaar, het 2e was die vrouw er niet, en we hadden ook geen vervanger (slechte school)
    in het eerste jaar was wel leuk, totdat we een andere lerares kregen
    dat was een kreng xD en mij zomaar apart gaan zetten, puh xD

    2 jaar geleden ofzo ging ik in de zomervakantie met een vriendin Portugees leren, omdat zij half Portugees is, dat is leuk om te doen :9~


    There are several things that I have been doing wrong.

    Arsenal schreef:
    Ik wil ook Spaans leren ! :9~


    (Be)lieve in (you)rself