• Ik ben blij, want ik & Britt hebben samen 2 boekjes gekocht om Spaans te leren praten -Dan kunnen we ze ook eens wisselen-. En ja, nu kunnen we allemaal zeggen dat ik beter avondscholing kan doen, maar dat wil ik ook heel graag, alleen is er hier niets echt in de buurt of heb ik geen tijd. En nee, we kunnen het niet op school krijgen (':

    Echt, ik wil zo graag spaans leren. -a-


    Edit: Mijn moemoe had nog een spaans boekje om te leren thuis liggen wat ik nu ook al heb gekregen en mijn moeke -oma- haar buurvrouw heeft ooit spaans geleerd en ik mag altijd afkomen als ik vragen heb. Yey.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 sep 2010 - 17:53 ]


    Some people make the world special just by being in it

    Ik wil ook Spaans kunnen. Het is nuttig, want heel veel mensen spreken Spaans.
    Maar veel succes (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ascendancy schreef:
    Ik wil ook Spaans kunnen. Het is nuttig, want heel veel mensen spreken Spaans.
    Maar veel succes (:

    Eigenlijk heb je Spaans helemaal niet nodig in België. -Nederland weet ik niet-. Maar een leekracht vertelde ons dat, als je een job zoekt, bij 90% van de vacatures Frans en Engels moet kunnen. 30% Duits. En 3% Italiaans en Spaans te samen..
    Gosh, echt slecht uitgelegd. Maar whatever :'D

    Wist je trouwens dat Duits de meest gesproken taal is in Europa? O.o -Niet dat dat interessant is :'D-


    Some people make the world special just by being in it

    Mijn moemoe had nog een spaans boekje om te leren thuis liggen wat ik nu ook al heb gekregen en mijn moeke -oma- haar buurvrouw heeft ooit spaans geleerd en ik mag altijd afkomen als ik vragen heb. Yey.


    Some people make the world special just by being in it

    Bleh Spaans
    Het is nu al het 2e jaar dat ik spaans op school leer en voor ons eindwerk moeten we een deel ervan in het spaans doen Oo !!!


    But love's a malady without cure