• Op school word ik veel gepest omdat ik rood haar heb wordt ik veel uitgescholden voor wortel en wortelsap wat vinden jullie wat moet ik doen ik heb geen zin om naar een leraar te gaan want dan voel ik me een verrader wat vinden jullie van pesters

    Gr Wortel


    Mijn geheim is geheim

    Happysnail schreef:
    Ik denk dat iedereen wel 't zelfde denkt over pesters. Het is 'n cliché, maar je moet erboven staan. 8D En ik vind 't helemaal niet zo'n slecht idee om naar de leraar te gaan. Dan ben je juist dapper.


    Hij heeft Helemaal Geliijk Maar je moet je er nix van aantrekken waarscheinlijk zijn die mensen gwn jaloers en je weet Jalozie is een ziekte, je meot er gwn schijt aan hebben

    X,,

    Tessa

    Je moet een keer een goed weer woord geven,dat heb ik ook gedaan. Mij hebben ze sinds groep 6/7 goudvis genoemd en in groep 8 zei ik een keer 'blub blub waar is de zee' en toen wisten ze niks meer te zeggen. En ik ben nooit meer goudvis genoemd.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    rood haar is echt ubercool!:D en ik werd ook echt onwijs gepest, tot ik het in groep 8 echt helemaal zat was. ik heb toen echt de ergste pesters een enorme knal voor hun kop gegeven. ik was ze ronduit zo spuuuugzat!!! het heeft wel goed geholpen, ze zitten nu bij me op de middelbare school en mooi niet dat ze me nog peste(A)


    Sleep And Remember, My Last Lullaby, So I'll Be With You, When You Dream

    pesters zijn zielig. maar je zou naar de leraar kunnen gaan want je bent dan absoluut géén verader.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"