• Jaja, deze kwam zojuist in me op. Lieve Justin... Het stijgt je naar je kapsel. Het is je babyface al gepasseert! (krul)
    Btw, mn nichtje zei laatst nog, na het horen van Baby: 'Is het een mooi meisje dat dit liedje zingt?' Ik: 'Ja prachtig!' -Liet foto van JB zien- 'Dat is geen meisje!' Ik: 'Ach als je door zijn uiterlijk heen kijkt wel!' Nichtje: 'Is hij dan ook zo'n rare tiet?' -Ze bedoelde travestiet- Ik: -Kwam niet meer bij van het lachen- 'Ja! Dat issie, weer zo'n rare tiet!'

    Xx

    [ bericht aangepast op 16 sep 2010 - 20:25 ]

    reyon schreef:
    tjah,,het zal de leeftijd zijn zeker?

    Of het feit dat jij een rare tiet is!

    DarkEstrella schreef:
    (...)
    Of het feit dat jij een rare tiet is!

    Eey, hou eens op man. Of ik ga aan je been hangen.(cat)(cat)(cat)


    .

    Tsjaa dat krijg je er van als je twee keer tegen een glazen deur loopt, een flesje water tegen je hoofd gegooid krijgt én rozen opeet(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    DaKrulliCode schreef:
    ik wíst gewoon dat dit over Justin ging


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Lol ^.^

    Ik ben absoluut geen fan van hem, maar ik word echt gek van die 'haat'-topics over hem. :'3


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Ach ieder zo zijn ding, ik vind het leuk voor het joch dat hij zoveel bekendheid heeft gekregen. Als mensen nu eens verder kijken dan uiterlijk en overkomen dan gaat de wereld al een heel stuk verder de goede richting op :'DD.

    @OT ghehe hoe oud is je nichtje?


    Wie du mir, so ich dir.

    Cornflakes schreef:
    Hahahahah ROFL.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    TRAVESTIET 8D -DIEED-



    Justin Tiet x'D


    =

    KirstenSnaps schreef:
    Ach ieder zo zijn ding, ik vind het leuk voor het joch dat hij zoveel bekendheid heeft gekregen. Als mensen nu eens verder kijken dan uiterlijk en overkomen dan gaat de wereld al een heel stuk verder de goede richting op :'DD.

    @OT ghehe hoe oud is je nichtje?

    4 En nu al zo verstandig dat ze JB en mij geweldig goed kan onderschijden -Als de wind tegen zit heb ik de zelfde pony als hij xd-

    GeniaalxD


    Food.

    die is echt lolxD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    geniaal
    jouw nichtje is cuwl(cool)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt