• Vanacht heb ik gedroomd dat ik Carrie van Sex & The City was, en damn. Als ze de vraag stelde wie ik voor één dacht echt eens wil zijn wist ik daar nooit een antwoord op. Nu wel, ik wil Carrie van Sex & The City zijn dan. Niet Sarah Jessica Parker, ik weet niet hoe ze in het echte leven is.

    Wie zou jij willen zijn voor één dag als je mocht kiezen?


    Some people make the world special just by being in it

    Hmmmm, dat is moeilijk xD Want er zijn niet zo heel veel grote voorbeelden voor mij. Maar het lijkt me leuk om Jade, de vriendin van Tom Felton te zijn. Kijken of hij goed kan zoenen :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    uhhhhh....ik heb geen idee maar ik zal wel willen weten hoe het leven van mijn vriendin nuria is (wat haar ouders hebben meer geld en zij mag bijna alles dus.....) maar van een beroemtheid denk ik......lady gaga (Omdat ze zoooo gek is) beyonce en ke$ha


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wie weet ik niet, maar wat wel.
    Een vlieg (nerd)
    Stiekem mensen bespieden en irriteren x'D

    [ bericht aangepast op 18 sep 2010 - 19:05 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Kim veenstra zeker weten, ik vind haar echt zo'n stoer wijf!


    Everything is worse without music.

    Ik denk Katy Perry. Zij is gewoon zo geweldig. Of, Ellie Goulding. :Y) Allemaal geweldige mensen, vind ik zelf.


    Your call, Detective Shinypants.

    OHMYCHASER schreef:
    Ik denk Katy Perry. Zij is gewoon zo geweldig. Of, Ellie Goulding. :Y) Allemaal geweldige mensen, vind ik zelf.

    Weet jij dat jij nu mijn twee favoriete zangeressen opnoemt? :'D Maar Katy blijft de beste <3


    Some people make the world special just by being in it

    Elphaba schreef:
    Uuuhhh. M'n crush denk ik :'D Maar dan wel zodat ik weet wat hij van mij denkt :')


    Let the Night embrace you

    Jackson rathbone, gwn omdat hij een van de geniaalste mensen is, en supergetalenteerd is, omdat ik wil weten hoe het is om een jongen te zijn, omdat hij gwn de carrière heeft die ik dolgraag wil; Kristen stewart, omdat het een mega heet kind met talent is, of Joan Jett, omdat dat kind mega gitaar kan spelen en geniaal is ohja zij is ook best lekker.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    en ooh ik wil Billie/Lieselotj voor een dag zijn!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ellie Goulding, omdat ze het met Greg James heeft heheh :9~ nee grapje.
    Ik heb eigenlijk geeeeen idee :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Een super rijk iemand 8D

    Johnny Depp (nerd)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Obama. (krul)


    We'll never be as young as we are tonight

    iloveBRITT schreef:
    (...)
    Weet jij dat jij nu mijn twee favoriete zangeressen opnoemt? :'D Maar Katy blijft de beste <3

    Vind ik ook. Ik kocht de Britse Glamour voor 5 euro nog wat alleen omdat Katy op de voorkant stond :9~ Maar het was ook een heel cool interview.


    Your call, Detective Shinypants.

    Alex Gaskarth :9~


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.