• De stelling van vandaag luidt:
    Roken zou ook verboden moeten worden, net als drugs

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens, roken is voor sommige mensen hun ontspanning. Maar er moeten wel meer gebieden komen waar het verboden is om te roken.

    oneens zou toch geen nit hebben er zouden nog altijd nog mensen roken juist het zelfde met drugs zijn ook verboden maar ze worden ook nog gebruikt.


    just be yourself and live your own life

    Oneens.
    Mensen die willen roken of drugs gebruiken doen het sowieso.
    Of het nu verboden is of niet en het feit dat het verboden is, maakt het vaak nog aanlokkelijker om het wél te doen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Mee eens. Want er gaan ook steeds meer mensen dood aan long-kanker en mee rokers hebben er ook vaak last van. Naja, als je wilt roken. Doe het dan buiten. En ook liever niet terwijl je loopt. Want altijd als ik in de stad loop, loopt er wel een rokend persoon voor me, en dan komt al die rook in mijn gezicht, wat ik dus niet zo fris vindt.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Eens, roken is dodelijk net als drugs.

    Nou, laten we dan eerst drugs verboden maken, want die zijn nog niet verboden xD


    Life is hard and then we die

    Stripe schreef:
    Rot op. D: En natuurlijk staat dit topic ook onder de naam van de vervelendste moderator..

    Lekker aardig joh, zo maak je vrienden.

    Over de stelling: Nee bedankt, als ik wil roken moet ik dat toch lekker zelf weten?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Eens,
    Dan roken mensen tenminste stiekem en heb ik er geen last van als ik over straat loop...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Lipsy schreef:
    Ik zie niet in waarom.
    Oneens dus.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    dan kan je net zo goed alcohol, fast-food en al die andere dingen die slecht voor je zijn ook verbieden,, dat is geen doen


    Never forget the things that make you smile

    Enough schreef:
    (...)
    Lekker aardig joh, zo maak je vrienden.

    Over de stelling: Nee bedankt, als ik wil roken moet ik dat toch lekker zelf weten?
    Lisa kennende heb ik het vermoeden dat het een grapje is.. xD


    Life is hard and then we die

    Cornflakes schreef:
    Ja doe maar, ik ga op een bankje zitten en ik word zowat vergast door iemand die naast me loopt zit te roken.


    When I was born the devil said damn competition >.<

    Oneens!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Oneens.
    Je kunt het moeilijk helemaal gaan verbieden lijkt me. Dan komt er toch alleen maar illegale handel in sigaretten enzo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oneens. Want dan zal alles moeten worden verboden wat ongezond is. En geloof me, dat is veel. Het heeft echt geen zin hoor, mensen die er verslaafd aan zijn, doen het toch wel. En als zij zich daar beter door voelen?


    Sometimes it's best not to care.