• De stelling van vandaag luidt:
    Roken zou ook verboden moeten worden, net als drugs

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    NO! Dan ga ik dood. Nee, omg, niet mijn liefste sigaretjes bij me weghalen!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Drugs is niet eens helemaal verboden hier.. Maar toch vind ik dar het verboden moet worden. Sommige zeggen van; Ik zie geen reden waarom het verboden moet worden.
    Nou ik zie ook geen reden waarom het niet verboden moet worden? Het is slecht voor de natuur, slecht voor je gezondheid, er kunnen zelfs hele branden door ontstaan, het is vervelend voor andere mensen en ga zo maar door. De straten liggen tegenwoordig vol met peuken.
    Ja, ik vind dat roken verboden moet worden.


    Never say Never

    Cornflakes schreef:
    Ja doe maar, ik ga op een bankje zitten en ik word zowat vergast door iemand die naast me loopt zit te roken.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Cornflakes schreef:
    Ja doe maar, ik ga op een bankje zitten en ik word zowat vergast door iemand die naast me loopt zit te roken.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    ik haat het als iemand rookt, ;x
    vooral als de rook dan in jouw buurt komt, dan krijg ik het vet benauwd enzo ;3

    dus van mij mag het best verboden worden,
    maar ik denk dat als je het verbied,
    dat iedereen er dan juist naar gaat zoeken/gebruiken omdat dat dan een extra kick geeft :')

    Oneens.


    You can't fly unless you let yourself fall.

    oneens

    Oneens. Je kunt het wel verbieden, maar degene die roken stoppen er toch niet mee als ze daar behoefte aan hebben. Kijk maar naar XTC en al die andere middelen. Okay, misschien is het een slecht voorbeeld omdat het zwaarder spul is, maar goed. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Voiceless schreef:
    Oneens. En niet eens alle drugs is verboden hier. 8D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    euhm... zijn sigaretten per definitie geen drugs(krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    eens! het is verrekt duur en ongezond, en het stinkt!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Doe maar oneens. Mensen die niet willen roken, roken maar niet. En de mensen die wel willen roken, roken gewoon wel. Punt uit. (krul)


    And now we're counting down to Phase Zero.


    Oneens.
    Al die mensen die dan verslaafd zijn aan roken,
    maar toch brave burgers zijn dan?
    Zij moeten dan maar een twee drie stoppen of zo? Ö


    How y'all doin'?

    Eens,tabak is een drugs en gevaarlijk ook.
    Hoewel ik wel vind dat mensen te veel ophef maken rond drugs,

    [ bericht aangepast op 19 sep 2010 - 20:08 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    xDesire schreef:
    Oneens. En waarom?
    Omdat 2 op de 5 mensen kanker krijgt als ze roken en 3 op de 5 die NIET roken.
    En trouwens, als jullie een 4e wereldoorlog willen veroorzaken moet je het vooral doen x'D. En voor sommige mensen is het net zo belangrijk als normaal ademen, de mensen weten de consuqenties van roken dus het is hun eigen schuld als ze op een dag op sterfbed liggen :3

    Een 4e wereldoorlog? Er zijn er pas 2 geweest of heb ik er een gemist?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall