• Een vriendin van me is dus verliefd op een jongen. Hij is één jaar jonger dan haar, niet dat dat een probleem is. Zij kent hem al vanaf het zesde leerjaar en die jongen speelt dus samen met haar broertje voetbal. Nu wilt ze het dus tegen hem zeggen dat ze verliefd op hem is. Maar ik vind dit té direct. Ik wil niet iets verpesten, maar ik wil ook niet dat ze er gekwetst vanaf komt. Ze gaat dus een briefje schrijven en aan hem geven. Nou in dat briefje staat er dan ook onmiddellijk 'Wil je verkering met me?' Ik vind het dus een slecht idee want jongens hebben het denk ik niet graag als je te direct bent, of wel? D: Ze hebben nooit echt gesproken met elkaar, dus het was meestal gewoon van 'Hoi' en 'Hoe gaat het?' En nu weet ik dus niet wat het beste is voor haar om te doen. Ik wil niet dat hij 'Neen' zegt en dat ze word gekwetst. D:

    [ bericht aangepast op 19 sep 2010 - 15:08 ]


    All this dampness is damp.

    Kan ze niet gewoon vragen of hij zin heeft om een keer iets te gaan doen?
    (film, mini-golf, museum, zwemmen, strand(lekker uitwaaien en warme choco drinken), en verzin maar lekker zelf verder =P)
    Want het lijkt mij, dat als ze die jongen eigenlijk niet zo goed kennooit echt gepsroken heeft, ze hem misschien achteraf ook niet zo leuk zou vinden...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik zou eerst met hem afspreken ipv meteen verkering te vragen. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'