• Ik heb een stand alone geschreven maar ik heb nog een titel nodig.
    Het vehaal gaat als volgt:
    Tom en Bill zijn van elkaar gescheiden omdat ze aan (tw)incest deden. In zijn nieuwe gezin heeft Tom een 8jaar jonger broertje met de naam Kay. Omdat Tom hem als een vervanger voor Bill ziet en niet als zijn broer, en omdat Tom hem niet echt accepteerd, heeft hij in de 2 jaar dat hij geadopteerd is door de ouders van kay nog nooit een woord gezecht tegen Kay.
    Wanneer Kay voor school een spreekbeurt moet houden over zijn broers/zussen verteld hij over de vreemde gewoonten van zijn broer
    nooit een woord tegen hem zeggen
    op 14 november vanaf 12 uur naar de klok kijken en om kwar over 2 beginnen te huilen
    elke dag een streepje op de muur trekken
    Zijn bed moet onder het raam staan
    bijna hele dagen een melodie neuriën(In die nacht maar dat weet Kay niet)
    enz....

    De juffrouw van Kay is erg geraakt door de spreekbeurt van Kay en gaat praten met de ouders. Via het gerecht enzo krijgen ze gedaan dat Tom Bill 1 keer mag zien. Tom is natuurlijk suppergelukkig wanneer hij dat hoort. Ze wisselen nummers uit (Dat mag omdat ze toch allbei aan een andere kant van Duitsland wonen. En op die dag zegt Tom voor het eerst iets tegen Kay, want dan beseft hij pas dat Kay geen indringer is en dat hij nu zijn broer is. Het eerste wat hij zegt is
    'Kay'(Om hem te roepen snap je) en dat gaat hij gehurkt tegenover hem zitten en dan zegt hij'Bedankt,....,broer'En dan geeft hij Kay een knuffel want hij had Kay ook nog nooit aangeraakt.

    Zo dat is het verhaal in grote delen en nu heb ik geen idee voor een titel!!!!
    en oja
    Tom is 16 wanneer hij geadopteerd word, Kay is dan 8. Het verhaal is 2 jaar later Dus Kay is 10 en Tom 18
    En ja, het is twincest!


    HELP ME PLEASSE!!!!!!!!!!!


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    DAMENS EN HEREN!!!!!!!!!
    DE STAND ALONE IS GEACTIVEERD!!!!!!!!
    hij heet 2 years in silence, but you saved me bro

    Dus kijk op mn profiel en vind hem!!!!!!!!!


    Honest to god, I will break your heart. Tear you to pieces, I'll rip you apart

    - I love you, but i live on the other side from Germany.. Because they know our secret

    - Sssssttt... They know our secret

    - Twincest is our secret, OUR secret so why they know it?


    Mijn engels is slecht.. Dus er kunne foutjes in zitten

    oww ik zie dat je al een titel hebt xD